Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Funkar det bra? Jag väntar hem en (som jag tror) underbar ringskjal imorgon som är köpt för sonen då han är ledsen & orolig pga magen.. men det skulle vara kul om jag kunde ha den till Ebba oxå som snart är 2 månader. Någon som bär bebis i ringsjal? Hurt tycker du isåfall att det funkar? Gärna bild! :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lillebror ungefär en dag gammal eller så:

Bild

Några veckor senare, buren japanskt:

Bild

Bonusbild på storasyster :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av Hallon
Jag ammar min 4-veckorskille i ringsjalen ibland, när jag leker med syskonen samtidigt. Funkar fint! Har ingen bild tyvärr
Användarens profilbild
Av Siania
Funkar utmärkt med ringsjal till pyttebebis. Jag föredrog japanskt i början då det var lättast att stötta huvudet på det sättet. Perfekt för inomhusbärande när man inte vill bli för svettig. :tumup:
Av Lenaskeå
erisara skrev:Vi bar E i vagga i stort sett från nyfödd. Funkade jättebra.
Vaggan har vi dock inte fått till ännu... :hmm:
Användarens profilbild
Av Lojse
jag bar i vagga första ca 2månaderna(ammade även i ringsjalen), sedan gick vi över till groda sakteliga till ca mån4(kunde även amma då),sen var det dax för vävdsjal.
Användarens profilbild
Av Victoria P.
BildBild
Bild

mannen använde bara ringsjalen som en åkpåse ungefär. vårt första barn bodde i den här sjalen de första 5 månaderna!
Av Lenaskeå
Victoria P. skrev:BildBild
Bild

mannen använde bara ringsjalen som en åkpåse ungefär. vårt första barn bodde i den här sjalen de första 5 månaderna!

Vad är det för ringsjal?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?