- tor nov 12, 2009 23:15
Efter att ha fått fett med inspiration av tråden Kolla vilken lajbans skohylla! så satte jag igång och kapade sönder ett gammalt projekt för att skapa ett helt nytt!!
Den här gången var det dessutom genomförbart, så det blev klart!
Jag har inte följt beskrivningen på den bifogade länken till punkt och pricka, och det ser nästan inte alls ut som orginalet, MEN det får plats 22 par skor bakom köksdörren!!!!
Ni får ursäkta kvalitén på bilderna, det är en smula mörkt i hörnet på kvällen.....
Jag börjar med en FÖRE-bild:

OBS; nu står skorna i "ordning", ni skulle se hur det ser ut när hundarna har sprungit genom dom några gånger...
Det är alltså två vuxna och en treåring i detta hushåll.
Och såhär ser hyllan ut naken:

Hyllan syns inte alls om man öppnar köksdörren, och den står nästan alltid öppen.
Det finns planer på en hylla ovanför dörren och skohyllan att ställa fyra vita rottingkorgar på.
Och här kommer en EFTER-bild;

Ser ni vad lite skor det står på golvet? Man kan typ GÅ där
Den här gången var det dessutom genomförbart, så det blev klart!
Jag har inte följt beskrivningen på den bifogade länken till punkt och pricka, och det ser nästan inte alls ut som orginalet, MEN det får plats 22 par skor bakom köksdörren!!!!

Ni får ursäkta kvalitén på bilderna, det är en smula mörkt i hörnet på kvällen.....
Jag börjar med en FÖRE-bild:

OBS; nu står skorna i "ordning", ni skulle se hur det ser ut när hundarna har sprungit genom dom några gånger...
Det är alltså två vuxna och en treåring i detta hushåll.
Och såhär ser hyllan ut naken:

Hyllan syns inte alls om man öppnar köksdörren, och den står nästan alltid öppen.
Det finns planer på en hylla ovanför dörren och skohyllan att ställa fyra vita rottingkorgar på.
Och här kommer en EFTER-bild;

Ser ni vad lite skor det står på golvet? Man kan typ GÅ där

Jag sjalfrälser...