Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Emmamedhunden skrev:Om nån inte vill ha längre alt vill sälja nån meter så är jag jätteintresserad!! :D Av ullinterlock!
När kommer bambufleecen?
Jag har ALLDELES för många tyger, kommer aldrig att hinna sy i detta, så jag vill sälja mina tre yards. Jag skickar dig pm (och välkomnar andra intresserade att köa om Emmamedhunden inte vill ha).
:-)
Jenny med Emiliten och tyghögarna
Jenny med Emiliten skrev:
Emmamedhunden skrev:Om nån inte vill ha längre alt vill sälja nån meter så är jag jätteintresserad!! :D Av ullinterlock!
När kommer bambufleecen?
Jag har ALLDELES för många tyger, kommer aldrig att hinna sy i detta, så jag vill sälja mina tre yards. Jag skickar dig pm (och välkomnar andra intresserade att köa om Emmamedhunden inte vill ha).
:-)
Jenny med Emiliten och tyghögarna

... har pmat dig och vill köpa dina 3 yard! :vågen: Supertack!
Näe :hopmad: & både Jenny & den engelska tjejen har fått sitt så jag hoppas verkligen att det är här i krokarna! Nu hade de inte så stora paket som detta, de som har störst paket verkar få sina sist :? Jag spårar det flera gånger om dagen utan resultat, men jag har varit med om paket som dykt upp utan att spårningstjänsten blivit uppdaterad så jag hoppas att det är därför.
Inget paket ännu..cooptjejen säger att hon varit med om att det tagit upp till en månad från det att de mindre paketen anlänt tills de stora paketen anländer..vilket innebär typ 2 veckors väntan till :gaah:

För övrigt så har jag frågat om hon kan öppna en ny databas för ull..grejen är den att gruppen måste fylla 10 rullar d.v.s 450 yard för att ens kunna beställa så realiskiskt sett med denna långa leveranstiden så dröjer det troligtvis tills sensommaren/hösten 2010 innan nästa leverans kan vara här.
Det finns ett annat alternativ, en amerikansk coop, som innebär markant kortare leveranstid, men oxå högre pris- ca 180-190:-/yard med frakt jämfört med 125:-, men en tidsram om 2,5-3 månader istället för 10-12 månader. Jag håller på att forska i tygsammansättningen, kvalitet o.s.v så finns det intresse så återkommer jag längre fram om det.
Jag är oxå lite sur, det är inte cooptjejens fel med de långa frakttiderna..men det är aningens besvärande & konstigt med sån skillnad mellan frakttiden på stora & små paket!
Shuna76 skrev:Jag är oxå lite sur, det är inte cooptjejens fel med de långa frakttiderna..men det är aningens besvärande & konstigt med sån skillnad mellan frakttiden på stora & små paket!

:iagree: :? :(
Shuna76 skrev:Jag är oxå lite sur, det är inte cooptjejens fel med de långa frakttiderna..men det är aningens besvärande & konstigt med sån skillnad mellan frakttiden på stora & små paket!
Ja, jag förstår ju att det inte är någons fel, men ändå lite besviken. Antagligen väntar de med de stora paketen och puttar in de små i mån av plats :cry:
Nu har vi fått en förklaring till den långa väntan! Cooptjejen har varit i kontakt med kinesiska posten & tydligen har de gjort en stor tabbe..Internationella paket utgår antingen från Beijing eller Shanghai & vårt paket (bland många andra) gick från cooptjejens postinlämning till Shanghai..där hände något så en stor del av paketen blev tillbaka skickade till inlämningsstället istället för att gå iväg ut i världen :? Så tydligen har paketen tagit en extra tur på några veckor inom Kina & det är därför är de sena :evil: Kinesiska posten är kända för att vara rätt godtyckliga, det finns liksom ingen tidsram som t.ex inom amerikanska posten, där man kan får besked att det tar si & så lång tid..så vi fortsätter att vänta..men det är i alla fall skönt att veta att paketet inte är borttappat!

Nu har poststället där cooptjejen lämnar in sina paket lovat att i fortsättningen ska inga paket skickas till någon annan hamn utan de ska gå direkt från Beijing som är närmaste hamn..så nästa omgång tyg kommer att anlända snabbare än vanligt, vilket då skulle innebära på mindre än 6 veckor :vågen: Då kan man våga beställa därifrån nästa ullomgång..får se hur snabbt bambufleecen kommer, det är vad som är på väg härnäst.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?