- ons nov 11, 2009 13:02
jag har vunnit ett lingarn
nu är bara frågan vad jag ska göra av det? Kan man göra disktrasor av vilket garn som helst?

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Britt skrev:Jag har gjort disktrasor av precis det där garnet...Hur har du gjort, har du stickat eller virkat?
Och grattis till vinsten förresten!
marlene skrev:Jag stickade. Varannan rät varannan avig på ena sidan och rätstickning på andra sidan, då tyckte jag det blev lagom fason på dem! Sedan virkade jag ett varv runt så de blev stadiga i kanten.Britt skrev:Jag har gjort disktrasor av precis det där garnet...Hur har du gjort, har du stickat eller virkat?
Britt skrev:Det finns ett jättebra mönster nånstans här. Jag letar lite och återkommer.marlene skrev:Jag stickade. Varannan rät varannan avig på ena sidan och rätstickning på andra sidan, då tyckte jag det blev lagom fason på dem! Sedan virkade jag ett varv runt så de blev stadiga i kanten.Britt skrev:Jag har gjort disktrasor av precis det där garnet...Hur har du gjort, har du stickat eller virkat?
Britt skrev:Det finns ett jättebra mönster nånstans här. Jag letar lite och återkommer.marlene skrev:Jag stickade. Varannan rät varannan avig på ena sidan och rätstickning på andra sidan, då tyckte jag det blev lagom fason på dem! Sedan virkade jag ett varv runt så de blev stadiga i kanten.Britt skrev:Jag har gjort disktrasor av precis det där garnet...Hur har du gjort, har du stickat eller virkat?
Britt skrev:Vad hade du för storlek på stickorna?marlene skrev:Jag stickade. Varannan rät varannan avig på ena sidan och rätstickning på andra sidan, då tyckte jag det blev lagom fason på dem! Sedan virkade jag ett varv runt så de blev stadiga i kanten.Britt skrev:Jag har gjort disktrasor av precis det där garnet...Hur har du gjort, har du stickat eller virkat?
marlene skrev:Stickor nummer 3. Blev lagom åt mig som stickar hårt. De ska ju vara lite luftiga också. Tror jag hade 45 m och så stickade jag tills jag hade lagom fyrkantig bit. Det blev två trasor av en härva och så lite, lite garn över. 1½ m kanske.Britt skrev:Vad hade du för storlek på stickorna?marlene skrev:Jag stickade. Varannan rät varannan avig på ena sidan och rätstickning på andra sidan, då tyckte jag det blev lagom fason på dem! Sedan virkade jag ett varv runt så de blev stadiga i kanten.Britt skrev:Jag har gjort disktrasor av precis det där garnet...Hur har du gjort, har du stickat eller virkat?
Britt skrev:marlene skrev:Stickor nummer 3. Blev lagom åt mig som stickar hårt. De ska ju vara lite luftiga också. Tror jag hade 45 m och så stickade jag tills jag hade lagom fyrkantig bit. Det blev två trasor av en härva och så lite, lite garn över. 1½ m kanske.Britt skrev:Vad hade du för storlek på stickorna?marlene skrev:Jag stickade. Varannan rät varannan avig på ena sidan och rätstickning på andra sidan, då tyckte jag det blev lagom fason på dem! Sedan virkade jag ett varv runt så de blev stadiga i kanten.Britt skrev:Jag har gjort disktrasor av precis det där garnet...Hur har du gjort, har du stickat eller virkat?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?