Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av exiteme
Jag fick en massa rullar fodertyger av min svärmor igår. Kan man använda dem till annat än foder? Eftersom jag är kass på att sy, lär jag knappast ge mig på att sy kavajer o kappor som kräver foder ;-)

Förutom fodertyget, fick jag ett fint tyg som bla svärmor använde till sin brudklänning. Av det ska jag försöka sy en fin festsjal till mig.. :)
Användarens profilbild
Av vanja77
*ler* vilken snäll svärmor du har..

Fodertyg är ju inte jätteslitstarkt det blöder gärna om man inte är noga med att sicksacka kanterna, men det är väldigt fint jag funderar på att sy en himmel till båda ungarnas sängar av det eftersom det både är billigt och lite silkessktigt i karaktären.

Annars så använde jag det till att fodra min poncho (blev rätt så snyggt med rött foder till en svart poncho
Användarens profilbild
Av SoFaD
jag brukar sy gardiner av fodertyg :-)
Användarens profilbild
Av miriel
exiteme skrev: Eftersom jag är kass på att sy, lär jag knappast ge mig på att sy kavajer o kappor som kräver foder ;-)
Hmm, vet inte riktigt om jag kan hålla med dig om detta...:shock: efter att ha sett alla dina olika alster!

Du är ju superduktig på att sy! :D
Av Petra
miriel skrev:
exiteme skrev: Eftersom jag är kass på att sy, lär jag knappast ge mig på att sy kavajer o kappor som kräver foder ;-)
Hmm, vet inte riktigt om jag kan hålla med dig om detta...:shock: efter att ha sett alla dina olika alster!

Du är ju superduktig på att sy! :D
Min tanke oxå. Klipper lite och helt plösligt så blev det en sele. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?