Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
... så mina bärpåsar är för stora!

För inte ska storleken på barnet spela roll? Jag tyckte bärpåsarna var bra till Karin förra sommaren, hösten när hon var ca 1½, men nu tycker jag att jag har Björn, 4 månader, vid knäna (nåja, nästan i alla fall.).

:?
Användarens profilbild
Av Ester
då får du väl ta och sy in dem då :wink:

kul att ses lite kort där idag..

vi sjalbarnare är ÖVERallt :hello:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Fast jag kan nog tycka att man behöver en lite större bärpåse till ett störe barn jämfört med till en liten bebis.
Men det är säkert en kombination där att du har gått ner i vikt men att det även spelar roll att barnet som du bär är mindre.
Användarens profilbild
Av Bina
angenämt bekymmer :roll:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Elin skrev:då får du väl ta och sy in dem då :wink:

kul att ses lite kort där idag..

vi sjalbarnare är ÖVERallt :hello:
Vi är ju det. Men du, jag var nyfiken på en sak - såg du först "Där är Kaffemoster" eller reagerade du "Kolla, en sjal - aha, det är Kaffemoster"
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
mammahappy skrev:Fast jag kan nog tycka att man behöver en lite större bärpåse till ett störe barn jämfört med till en liten bebis.
Men det är säkert en kombination där att du har gått ner i vikt men att det även spelar roll att barnet som du bär är mindre.
Ja, det kanske trots allt är så? Jag orkar/har inte lust att sy in dem, så jag hoppas väl på det :D.
Användarens profilbild
Av Ester
jag såg faktiskt DIG först och sen kunde jag liksom inte sluta titta på hur otroligt lika du och din syster är!!!! :shock:

kommer faktiskt inte ihåg vilken sjal du bar....en sandfärgad? didy? indio eller björn?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Elin skrev:jag såg faktiskt DIG först och sen kunde jag liksom inte sluta titta på hur otroligt lika du och din syster är!!!! :shock:

kommer faktiskt inte ihåg vilken sjal du bar....en sandfärgad? didy? indio eller björn?
Nästan..... En Amazonas Carry Sling, Laguna :D. Blått, grönt och lila, alltså.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?