Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Å nej. Varför lockades jag in här?! :shock:

Berätta om de är sköna eller inte. Jag ska inte beställa. Vill bara veta. Jag ska inte beställa. Inte beställa. Alls.
Användarens profilbild
Av Alven
Idag har jag hämtat min! :love: Tyvärr är kameran trasig... :cry:

Bebisen sover, så jag har inte kunnat hårdtesta. Han är en aning liten för den än, men om jag viker ner sittdelen ett varv så är den lagom hög. Mina första intryck då:

+ Lååånga band, kan knyta många varv och maximera avlastningen.
+ Vacker, minst lika vacker som på bilden.
+ Bra stoppning i midje- och axelband.
+ Vändbar, så man kan variera sig lite om man vill vara lite diskret eller tokmönstrad.

- :hmm:
Alven skrev:Idag har jag hämtat min! :love: Tyvärr är kameran trasig... :cry:

Bebisen sover, så jag har inte kunnat hårdtesta. Han är en aning liten för den än, men om jag viker ner sittdelen ett varv så är den lagom hög. Mina första intryck då:

+ Lååånga band, kan knyta många varv och maximera avlastningen.
+ Vacker, minst lika vacker som på bilden.
+ Bra stoppning i midje- och axelband.
+ Vändbar, så man kan variera sig lite om man vill vara lite diskret eller tokmönstrad.

- :hmm:
Väntar ivrigt på bärbilder!!! :P
solängel skrev:Men hur fina var de där då? Vet inte om jag vågar gå in på sidan...
Gör inte det!! :nono:
gurkan76 skrev:
solängel skrev:Men hur fina var de där då? Vet inte om jag vågar gå in på sidan...
Gör inte det!! :nono:
Nej, undvik absolut sidan om du gillar MT!!!! Jag som sålt bort mina sjalar, selar och en älskad MT och tänkt mig att jag inte ska ha fler bärdon än de jag har nu blev precis sååååååå sugen på att köpa en sån där underbar MT :love: - nu måste MT- :twisted: motas i grind! :lol:
Siania skrev:Halshugg mig inte nu men jag fick min redan i måndags och den är underbar. :love: :hide:
Du är inte lite grym du - att frestas så där! :twisted: :lol: Live-bild vill jag minsann se ändå! :wink:
Just det, hade nästan förträngt...Får se om maken behagar fota någon dag och om jag hinner lägga upp en bild eller två. Men idag blir det inget - ska ut och äta med mina jobbarkompisar snart. :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?