Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi funderar på att köpa en sele. Problemet är att jag är 1.58 storlek XS och pappan är 1.83 och storlek L-XL. Är det möjligt att hitta en sele som sitter bra på oss båda.
Kanske ska tillägga att dottern är 9½ månad, drar storlek 74 och väger 11 kg.

Vad tror ni??
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
okej, vet ingenting om den här nya.. hur fungerar den? Alltså vad är det som gör att den fungerar på så olika byggda personer?
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag är 162 och S/M och mannen är ~180 och XL och han kan bära i Beco 4h gen och ergo, jag tycker ergo är lite stor nu när jag testat beco. Kanske att vadderingen slutade lite långt upp på axeln på beco men det skall väl vara bättre på den nya Beco BWD....
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Är beco 4th generation och BWD samma sele eller olika? Vilken djungel det här!
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
oj läste nog ditt inlägg fel, såg att det inte var samma.. men jag hittar bara 4th generation på deras hemsida
Användarens profilbild
Av naimiez
JeanneDArc skrev:Är beco 4th generation och BWD samma sele eller olika? Vilken djungel det här!
Info om BWD - Info om 4th Gen
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Vi har testat Ergo och Patapum och av dem sitter faktiskt Patapumen bättre på min man som är 190 lång och stl XL-XXL. Det är inte tillräckligt lång vaddering på axelbanden dock, så han vill inte ha den om han inte har en lite tjockare tröja på sig, men i övrigt har den suttit helt ok. För oss är det omöjligt med en perfekt sele till oss båda. Jag kan inte ha en sele med längre vaddering på axelbanden än vad Patapumen har eftersom jag får dra åt den på max och maken behöver som sagt längre.
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
tack för era svar! bwd låter ju som en lösning för oss, men det verkar ju inte som att den går att beställa... :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?