Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Om några månader väntar jag nytt sjalbarn och nu vill jag veta vilken trikåsjal som du föredrar? En WBS har en självklar plats i min trikåsjalssamling men sen vet jag inte... :hmm:
Varför ska jag välja din favorit? Övertyga mig! :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
I början använde jag mest Sinon, den är supermjuk och lillebror är född i maj så det var rätt varmt då och typ hela sommaren. Det är rätt lite tyg i sinon eftersom den är så tunn och smal :tumup: Det är även bra eftersom det är så mycket i och ur och sinon tar likksom ingen plats på kroppen då man inte har någon i den, om du förstår. Och så är knuten minimal :heart:

Sedan började jag varva med tricotslenen och mam econ, lite mer tyg och lite mer stadga. Då jag bär lillebror på ryggen passar det jättebra med WBS:en, den är bred, mjuk och stadig (och snygg :loving: ).
Användarens profilbild
Av norkmedoo
mam eco :heart:
Bild

av dom jag testat; moby, sino, pikku ru, granit, minimundus och mam eco så är
mobyn hemsk, sinon skön men lite väl kort användningstid, pikku run härlig stor, mjuk och speciell med sin ribbstickning, granit inte så bra, minimundus gillade jag men mam econ :loving:

stabil och mjuk på samma gång, inte fullt så elastisk som de andra... och svalare. kanelfärgen gör kanske mycket... men jag skulle inte vilja vagga bebis i nån annan sjal än mam econ!
Senast redigerad av norkmedoo den tor nov 05, 2009 01:56, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av anilov
Här avskydde vi sinon och graniten, de skar in, kanterna rullade sig och de slappade till sig för snabbt. Mobyn älskade vi däremot högt, och var lite ledsna när de vi lånat den av ville ha tillbaka den. Men vid det laget var jag igång med vävda sjalar, men maken slutade bära i sjal när mobyn flyttade. Han fick en Beco istället :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Stämmer in i lovkören till mam eco. Den var en klar favorit här hemma. :loving:
Skulle jag få en liten sjalbebis igen skulle det stå mam eco och WBS på min önskelista :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?