Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MrsR
Eftersom vi väntar två bebisar behöver vi komplettera ergon med en sele till. Jag är sugen på nån av de nyare fina mönstrade sakerna, men har verkligen ingen koll på modellerna och behöver lite hjälp.

Vilka är skillnaderna på de olika beco som finns och hur är angelpack?
Kan det kanske vara praktiskt med en beco butterfly (är det väl?) där bebisen kan sättas in i selen och sedan sättas upp, särskilt om jag behöver bära en på mage och en på rygg.

Vad tror ni? :help:
Fast jag tror inte Manduca passar på TS, eftersom hon är byggd på liknande sätt sätt som jag :wink:
Jag älskar mina AP´s! Men till bebisar är det kanske bra med en Butterfly, det vet jag inte, har aldrig testat.
Om du vill får du gärna låna en AP och testa!
kajsa kavat skrev:Fast jag tror inte Manduca passar på TS, eftersom hon är byggd på liknande sätt sätt som jag :wink:
Jag älskar mina AP´s! Men till bebisar är det kanske bra med en Butterfly, det vet jag inte, har aldrig testat.
Om du vill får du gärna låna en AP och testa!
Jag visste inte att manducan inte passar till er späda varelser, men det kanske stämmer. Nåja, då blir världen lite mera rättvis 8)
Det var nästan lite skönt att höra att Manducan inte passar, för den är jag inte så sugen på :oops: .

Angelpack är för större barn alltså. Jag provar gärna nån gång ändå Kajsa! Har du ingen beco kvar alls?
Undrar om Eld har kvar sin Butterfly, eller finns det nån annan Uppsaling som har en tro? :hmm:
mammagumman skrev:Det finns en Beco II Carnival till salu här om du är intresserad :D
Tack! Jag måste först bestämma mig för vilken modell som jag vill ha, sedan får jag sätta igång själva ledandet :D .
MrsR skrev: Angelpack är för större barn alltså. Jag provar gärna nån gång ändå Kajsa! Har du ingen beco kvar alls?
Jag har min Coriander kvar, men det är ju en 4th och ingen Butterfly.
Jag tycker Angelpack funkar från kanske 5 månader eller så. Den är ju rätt smal i sittdelen, men å andra sidan rätt hög i ryggen, så små bebisar som gärna vill se sig om kan nog misstycka :P
Och som sagt, du får gärna prova! Jag har två så du kan låna den ena på långlån om du vill :wink:
kajsa kavat skrev:
MrsR skrev: Angelpack är för större barn alltså. Jag provar gärna nån gång ändå Kajsa! Har du ingen beco kvar alls?
Jag tycker Angelpack funkar från kanske 5 månader eller så. Den är ju rätt smal i sittdelen, men å andra sidan rätt hög i ryggen, så små bebisar som gärna vill se sig om kan nog misstycka :P
Och som sagt, du får gärna prova! Jag har två så du kan låna den ena på långlån om du vill :wink:
Vad fin den var! Googlade och kom rakt in i din fina samling :heart:
mammagumman skrev:
kajsa kavat skrev:
Vad fin den var! Googlade och kom rakt in i din fina samling :heart:
:lol:
Samlingen är lite ouppdaterad bara, blev knas när jag köpte ny kamera och det blev ett annat format på korten :blahblah: :wink:
kajsa kavat skrev:
Tack, vad gullig du är! :D :heart:

Jag får återkomma i ärendet, just nu finns ingen som blir buren här hemma.
Din mamma skrev: Jag visste inte att manducan inte passar till er späda varelser, men det kanske stämmer. Nåja, då blir världen lite mera rättvis 8)
Manducan går att dra ihop som minst till 86 cm i höftbältet. Så har man smalare höfter än så, fungerar inte Manducan särskilt bra. Becon går att dra ihop som minst till 68 cm. Jag har haft kunder som kunnat dra ihop Becon så det nästan inte har varit något kvar ... Manducan är ofta bättre om man är lite kraftigare över höfterna, då man får mer stöd. Då kan Becon vara lite i smalaste laget istället. Fast det är också olika. Det är verkligen svårt att säga vilken man gillar bäst, innan man har provat. Om man vill bära ett riktigt litet barn på ryggen, skulle jag också säga att Beco Butterfly är tryggast, då barnet sitter fast i den på ett annat sätt, samt att den rundade kanten mot huvudstödet stöttar upp huvudet bättre i det läget tycker jag.
Tack för alla hjälpsamma svar! Nu har jag beställt en beco butterfly :vågen: .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?