Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Alla har väl sett min outfit vid det här laget, burnt orangefärgade kjol och champangefärgad topp.
Nu är min livsviktigaste ( :wink: ) fråga vad för sjal ska jag ha på festen?
På vigseln kör vi "ringsjal a la hyr" och det funkar då - när jag inte ska bära så mycket.
Men på festen kommer jag bära mest hela tiden, tror jag. Alltså behövs en långsjal eller kanske en mei tai right?
Jag har dessvärre ingen långsjal i passande färg och mei taien kommer sys upp av en hoppe amsterdam.
Ska jag satsa på mei taien (om den hinner bli klar) eller ska jag köpa en annan mei tai? Eller ska jag ha en sjal? Eller vad? HJÄLP!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
En MT av en hoppe Amsterdam blir väl alldeles perfekt!! :tumsup: Både snyggt och matchande färgmässigt och superbra avlastande!
Tyche skrev:Alla har väl sett min outfit vid det här laget, burnt orangefärgade kjol och champangefärgad topp.
På vigseln kör vi "ringsjal a la hyr" och det funkar då - när jag inte ska bära så mycket.
Men på festen kommer jag bära mest hela tiden, tror jag. Alltså behövs en långsjal eller kanske en mei tai right?
Jag har dessvärre ingen långsjal i passande färg och mei taien kommer sys upp av en hoppe amsterdam.
Ska jag satsa på mei taien (om den hinner bli klar) eller ska jag köpa en annan mei tai? Eller ska jag ha en sjal? Eller vad? HJÄLP!
Jag har inte sett den... ,men en camelfärgad ergo kanske?
Helen skrev:
Tyche skrev:Alla har väl sett min outfit vid det här laget, burnt orangefärgade kjol och champangefärgad topp.
Jag har inte sett den... ,men en camelfärgad ergo kanske?
Åh har du inte? Vilket perfekt tillfälle för mig att få visa en bild på en igen :lol:
Jag längtar så tills den ska komma (19 september!).
Bild

Tack för tipset med ergon... undra om jag kan köpa en ergo till bara för festen? :hmm:
Användarens profilbild
Av The_Fairy
Gud vilken snygg outfit!! :eld:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
En ergo känns jättefel stilmässigt, tycker jag, en mei tai eller sjal passar mycket bättre till festkläderna *tycker*
Användarens profilbild
Av Fenomena
Auroratiger skrev:En ergo känns jättefel stilmässigt, tycker jag, en mei tai eller sjal passar mycket bättre till festkläderna *tycker*
Håller med! En krinklad sommarsjal kanske? Det skulle vara snyggt.
Av Tyche
Fru Fenomena skrev:
Auroratiger skrev:En ergo känns jättefel stilmässigt, tycker jag, en mei tai eller sjal passar mycket bättre till festkläderna *tycker*
Jag har en chokladgås men jag vet inte riktigt om den passar?
Användarens profilbild
Av Fenomena
Tyche skrev:
Fru Fenomena skrev:
Jag har en chokladgås men jag vet inte riktigt om den passar?
Om nyanserna går bra ihop så varför inte? Tunt tyg känns väl ofta festligare?

Undrar om man kan fästa någonting på tillfälligt för att lyxa till den? panel? broderi?
Användarens profilbild
Av Sarai
Fru Fenomena skrev: Om nyanserna går bra ihop så varför inte? Tunt tyg känns väl ofta festligare?

Undrar om man kan fästa någonting på tillfälligt för att lyxa till den? panel? broderi?
Sy på genomskinliga paljetter? Bara så att det skimrar lite på strategiska ställen. (Mycket vacker outfit, jag gillar färgerna starkt.)
Av Tyche
Sarai skrev:
Fru Fenomena skrev: Om nyanserna går bra ihop så varför inte? Tunt tyg känns väl ofta festligare?

Sy på genomskinliga paljetter? Bara så att det skimrar lite på strategiska ställen. (Mycket vacker outfit, jag gillar färgerna starkt.)
Vilket bra förslag!! Det måste jag göra!! (även om det kanske inte blir den trots alls.) Pimp my sjal liksom :lol: 8)
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Skulle du inte kunna sy typ en Easy Hug i siden eller något annat glansigt tyg som matchar den fina kjolen och toppen?
Av Tyche
flybe skrev:Skulle du inte kunna sy typ en Easy Hug i siden eller något annat glansigt tyg som matchar den fina kjolen och toppen?
Det vore snyggt, men frågan är om det skull avlasta tillräckligt?
Elin väger över 9 kg och bör väga runt 10 kg då och jag kommer ju bära henne i runt 8 timmar (om hon är som hon är nu).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?