Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
För det första går mina tvillingnälar av typ JÄMT!! var köper man billigast, BRA tvillingnålar?

för det andra så blir sömmen bubblig, undertråden går av superlätt när man drar (dvs det blir typ ingen stecheffekt) osv...

hjälp snälla?
Användarens profilbild
Av Summer
Bibbis textil är billiga och har bra nålar

Har du minskat på trådspänningen tillräckligt? Den undre kanske också behöver ändras?
Användarens profilbild
Av Panakeia
tinaw skrev:Sänk undertrådspänningen jättemycket! De ska inte gå av (om man inte drar i tyget) och inte bubbla!
men ,hur sänker man undertrådspänningen och sedan vet att det blir rätt när man vrider tillbaka igen, etc...? det verkar ju värsta avancerat...?
Användarens profilbild
Av linafelicia
Övertrådsspänningen har jag på samma som när jag syr knapphål och undertrådsspänningen brukar jag inte ändra.
Hur du gör beror på vilken maskin du har. Om din maskin har en spolkapsel så ökas och minskas trådspänningen med hjälp av en liten skruv som sitter på spolkapseln. I normala fall ska trådspänningen vara så att spolkapseln åker sakta ner mot golvet om du trär i en undertråd och håller i tråden samtidigt som du släpper spolkapseln. Faller den fort ner mot golvet är spänningen för lös, åker den inte alls neråt är det för hårt.
Annars kolla istruktionsboken till din maskin. Det borde stå hur man gör.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?