Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag undrar om någon har mönster på en sådan där polokrage man kan ha när man bär för att inte bli kall om halsen/bröstet. Alltså en polokrage till bäraren, ett tygstycke emellan och en liten polokrage till barnet. Visst kan jag liksom lista ut hur man ska göra, men det vore ju enklare om någon hade mönster eller om någon som gjort en själv kunde berätta hur. Sytt, stickat eller virkat - spelar ingen roll!
Jag gjorde en när Oscar var liten som blev ganska flitigt använd.
Tog en bit fleece som var 50-60 cm lång. Klippte upp som ett 'T' i vardera änden och sydde på en liten (ca 5 cm) kant runt öppningen och satte kardborre på kragen på änden som skulle vara bak.

Ska ha en bild någonstans men hittar den inte just nu. Kan leta vidare om en liten stund.
Jag stickade bara ett rätt stycke, cirka 25x50 cm, stickade in trådar på två lämpliga ställen, tog av trådarna och plockade upp dessa maskor för att göra halsringning i dem. Lätt som en plätt! (Fast inte så sofistikerat förstås.)
Nu har jag hittat bilder på min fleecepolo som jag och Oscar hade när han var liten.
Kanske du kan se på ett ungefär hur den är gjord i vilket fall.
Bild
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?