Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

eamane skrev:
Keke skrev:
annikar skrev:Japanskt funkar bra med vinteroverall. Eller testa dubbelt kryss med en länge sjal, det är en snabb knytning och du kan sätta barnen "japanskt" på varje sida.
låter bra, men jag fattar inte det där med dubbelt kryss :hmm: :oops: :lol:
;) http://www.edenbaby.se/pages/dubbeltkryss.php
ahhh, tack :tumup: får provas hemma.
Jag testade en MT på babyproffsen för inte så länge sedan och den tog väldigt liten plats. Den hade dubbelt tyg i midjebältet och sittdelen men enkelt i de långa utbredbara axelband, ingen vaddering men ändå väldigt bekväm att bära i. (Jag var nära att sälja både Sköldpaddan och Hoppen jag tänkt sy en MT av för att köpa den faktiskt.)
Hej

Provade att bara japanskt igår och det var skillnad :D Hon gled inte som hon brukar och jag kunde skuffa över henne på ryggen och det gick bättre att bära allt :vågen:

Funderar fortfarande på en MT :hmm:

Tack allihop :heart:
Keke skrev:Hej

Provade att bara japanskt igår och det var skillnad :D Hon gled inte som hon brukar och jag kunde skuffa över henne på ryggen och det gick bättre att bära allt :vågen:

Funderar fortfarande på en MT :hmm:

Tack allihop :heart:
Kul
Jag har provat japanskt på ryggen en gång men det funkade inte för mig. Det finns INGET stopp om barnet kastar sig bakåt. Nervöst tyckte jag.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?