Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika E
Din mamma skrev:
zandrama skrev:Fast Mam finns ju inte i så fina färger. Kanske en naturfärgad, men blir inte det tråkigt? Orange är ju min favvofärg, men jag har ju redan en orange. Ifs så är MaM art rätt snygga. Sinofärgerna är också tråååkiga. Varför är det bara WBS som finns i roliga och snygga mönster? Betyder det att jag inte ska få köpa nån mysig, ny, sjal?! :purskis:
:nono: Det betyder att du behöver två WBS! Vad ska du annars göra när den ena är nedkräkt, va?
Precis! Jag måste nog köpa mig några st jag med... När värsta sommarvärmen lagt sig så är ju WBS härlig! :D
Användarens profilbild
Av Jolin
jag röstar på Sinon :tumup: O bodde verkligen i sin de första 3 månaderna. Har inte provat jättemånga trikåsjalar men denna var så tunn och mjuk. efter 3 månader bytta hag till vävd på längre promenader.
Användarens profilbild
Av Jemmah
LillGrodan skrev:jag röstar på Sinon :tumup: O bodde verkligen i sin de första 3 månaderna. Har inte provat jättemånga trikåsjalar men denna var så tunn och mjuk. efter 3 månader bytta hag till vävd på längre promenader.
Samma här, sinon de första 3 månaderna :loving:
Jag hade även en marimekko och en WBS men valde alltid sinon när den var ren. Sen bytte jag till en smal zara. Så jag säger att du måste förbereda dig genom att inhandla en sino och en smal zara. Grattis :D
Användarens profilbild
Av ylvut
jag hade köpt en bambu sjal från lovey duds.com om jag skulle ha en liten.
Av legenden29
Efter att ha läst igenom tråden (GRATTIS ni lyckliga havande kvinnor o män!) så har jag det enda rätta svaret;
Man ska ha minst en sjal för varje dag i veckan, gärna fler om olyckan är framme! Så nu kan ni lugnt införskaffa 14 nya sjalar med gott samvete! Blanda o köp en av varje!
Användarens profilbild
Av Jolin
legenden29 skrev:Efter att ha läst igenom tråden (GRATTIS ni lyckliga havande kvinnor o män!) så har jag det enda rätta svaret;
Man ska ha minst en sjal för varje dag i veckan, gärna fler om olyckan är framme! Så nu kan ni lugnt införskaffa 14 nya sjalar med gott samvete! Blanda o köp en av varje!
I teorin så hade jag gärna gjort så (om det inte krävde så mycket pengar då ;-) ) men in praktiken är jag en sådan som förälskar mig i en sjal eller 2 och sedan använderj ag bara dem. Jag mår inte bra av att ha sjalar (eller annat) hängandes och inte används. önskar lite ibland att jag inte var sån för hade gärna haft en indio kisel, en iris, en aere ull ..... etc
Användarens profilbild
Av Droppen
Nu har jag bara hunnit testa några dagar än så länge :wink: ...men de jag gillar allra bäst just nu är WBS och Mam ECO. Allra mest Mam ECO:n faktiskt. :tumup:

Har även Sino och Lovey Duds.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag har faktiskt blivit sugen på en grön Minimundus eko. Förutom MaM Art och diverse WBSer...
Användarens profilbild
Av zandrama
belinda skrev:Mäh! är du gravid!! va roligt, jättegrattis :vågen: :app:
Tack! :rodna:
Användarens profilbild
Av katha
Grattis till bebis!

Jag röstar ju också WBS...Marimekko har ju fina också men det är svårt att få tag på tunna trikåer..
Jag väntar själv en liten i mars och jag ska köpa en sino och ett par wbs.. :D :vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?