Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av little_me
Lillblomma skrev:Är det nån som vet var man kan få tag på det?
Skulle vilja ha att hänga i vårt uterum och hänga smålyktor i...

//A
Låter fint! Ta gärna kort sen så vi får se hur det blev! :tumup:
Användarens profilbild
Av kamalot
little_me skrev:
kamalot skrev:Fast fråga efter ormhassel, inte trollhassel, det är inte samma sak ;-)
Vad rä det för skillnad?
Ormhassel:
Bild

Trollhassel:
Bild

Kom på att jag tog för givet att det var just ormhasseln du var ute efter, ber om ursäkt om det är trollhassel du vill ha :oops:
Av Lillblomma
Nä, helt rätt. Inte vill jag ha med grönt fluff på ;) Långa ormiga torra grenar ska det va. (Och jo jag förstår att trollhasseln också går att ta död på, men det är ju det krokiga jag vill åt precis som du antog!)

ericah > Får jag låna din pappa? ;)

Ska ringa runt och kolla om nån sån har eller kan ta hem, jag har bara frågat på Plantagen och på vanliga små blombutiker, typ Interflora. Och jag har inte tänkt på att de kanske kan beställa...

Vi har vitt tyg i taket, tror ni det blir finast om man målar grenarna vita då? Lite slarvigt kanske så det inte riktigt täcker?

//A
Användarens profilbild
Av little_me
Lillblomma skrev:Nä, helt rätt. Inte vill jag ha med grönt fluff på ;) Långa ormiga torra grenar ska det va. (Och jo jag förstår att trollhasseln också går att ta död på, men det är ju det krokiga jag vill åt precis som du antog!)

ericah > Får jag låna din pappa? ;)

Ska ringa runt och kolla om nån sån har eller kan ta hem, jag har bara frågat på Plantagen och på vanliga små blombutiker, typ Interflora. Och jag har inte tänkt på att de kanske kan beställa...

Vi har vitt tyg i taket, tror ni det blir finast om man målar grenarna vita då? Lite slarvigt kanske så det inte riktigt täcker?

//A
Beror på vad du har i övrigt..
Det är fint att bryta av med brunt också.. Men som sagt beror på..
Kan vi inte få se bild?? :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?