Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag skulle vilja se sacha42 svara i en sådan här tråd någon gång (helst den här då). Hon är tydligen den som har flest sjalar i hela världen typ, en riktigt mytomspunnen kvinna...
Ja jag har inte heller så många, men jag tycker det är svårt att hitta plats åt dem, hur gör man då om man har 43??!!

Stork Ulli
Orange skrynkelgås
Zara aubergin
Hemmasydd prickig trikå
Beco martini
OCH
en svart ellips på ingång :vågen:
Bara 5 finns det hos. Har tidigare haft en Ringo till och en tjock hoppe.

Stork 5,2 Leo Beige. Funkar mest som mysfilt i soffan. Stannar för alltid.
Manduca, svart, används oftast
MT Babyhawk
Hoppe Dehli tunn 4,6.
Ringo Denim.
Siania skrev:Jag skulle vilja se sacha42 svara i en sådan här tråd någon gång (helst den här då). Hon är tydligen den som har flest sjalar i hela världen typ, en riktigt mytomspunnen kvinna...
Haha ja hon har nog en hel del! Det vore kul att få veta vem som faktiskt har flest!
MammaTillFelicia skrev:
Siania skrev:Jag skulle vilja se sacha42 svara i en sådan här tråd någon gång (helst den här då). Hon är tydligen den som har flest sjalar i hela världen typ, en riktigt mytomspunnen kvinna...
Haha ja hon har nog en hel del! Det vore kul att få veta vem som faktiskt har flest!
:iagree:
Jag kom på att jsg glömde några bärdon.Först har jag en vattenringsjal, en meitai, en babybjörn och så två bärstolar. Sen finns också en docksjal eva och så en dockmeitai.
Av sjaltokan
Men hon har väl sålt ganska många också? :hmm: Men helt klart ligger hon i topp på flesta ägda sjalar.. :lol:
Här finns det:

1 WBS Aphrodite
1 Sino
3 Rebozo
1 lila gauze
1 Didymos indio natur
1 Didymos indio ficus m linne
1 didymos gecko black m linne
1 Ellaroo Christiane
1 Bebina Regnbåge
1 Stork Inka

2 rebozo ringsjalar
1 MT
1 vatten långsjal
1 Ergo
1 Beco 4th
1 Manduca

har även haft:
1 vattenringis
1 brun gauze
1 beco butterfly II

Jag borde låta några fler flytta eftersom jag i princip bara använder didysarna.. och regnbågen om Leo får bestämma ;)
Fyra stycken;

En Angelpack
En Beco Butterfly 1
En Mimmis
En Rebozo

Har haft en rebozo-ringsjal som jag inte kom överens med samt en hoppediz som jag drunknade i :lol:
Trikåsjal har jag utlånad till en kompis, det är en Moby

Använder inga alls nu dock.
En ringsjal (bära barn)
sjalbarnssydd långsjal i hallonröd
clain bleu fleecesjal
storchenwiege inka
babybundler trikå
egensydd trikå med panel
bebina stjärntecken Fisk

Sen måste jag nog kika i påsarna för att minnas resten.... återkommer.
Senast redigerad av zmurfan den mån okt 26, 2009 17:41, redigerad totalt 1 gånger.
MammaTillFelicia skrev:Ja jag har inte heller så många, men jag tycker det är svårt att hitta plats åt dem, hur gör man då om man har 43??!!
Man lånar ut titt som tätt!
(O sen har vi ganska många skåp o jag är bra på att knöla in massor i dem!!!!)
legenden29 skrev:
MammaTillFelicia skrev:Ja jag har inte heller så många, men jag tycker det är svårt att hitta plats åt dem, hur gör man då om man har 43??!!
AHA! Ska hälsa maken imorron att vi måste bygga ut igen, så att vi kan skaffa fler garderober så jag kan skaffa fler sjalar. Det går han garanterat med på!! :mrgreen:
MammaTillFelicia skrev:
legenden29 skrev:
AHA! Ska hälsa maken imorron att vi måste bygga ut igen, så att vi kan skaffa fler garderober så jag kan skaffa fler sjalar. Det går han garanterat med på!! :mrgreen:
:app:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?