Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Idag har hela familjen varit till Tom Tits och sprungit, hoppat, lekt, exprimenterat osv. När man gör det och är 2½ kan det hända att man blir lite trött och då är det tur att man kommit överens med sin mamma att det kan gå bra att bli buren i den stora halsduken/sjalen som mamman har 8) :heart: .

När jag skickade upp J på ryggen och knöt en torso så var det ett par med en liten bebis som sa "titta större barn kan också bli burna i sjal" och "det är ju en helt vanlig sjal ingen sån där dyr för 600kr" Det mysiga var ju att J genast gosade ner sig och hade perfekt utsikt från min rygg även om hon nu kunde välja att gömma sig i sjalen och vila när hon kände för det. :tumup: Kände mig som en bra sjalreklam med min goa sjalunge på ryggen :loving:
Kunde inte låta bli att svara heller och sa att jag hade såna där andra sjalar också så liten var ju van att åka. :D
Hoppas att de också hittar ett sätt som passar dem bra att bära på, för bar det gjorde de :)
Användarens profilbild
Av zink
:vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
amani skrev:nämen att jag inte såg dig i mina hemtrakter då :o bra reklam, mysigt det lät :tumup:
Vi var bara på Tom Tits sen åkte vi hem igen (med tre sovande barn i baksätet :D )

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?