Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag är nyfiken, hur många bärdon finns idag i din samling, vilka är dom? Om du har haft flera, hur många var dom då? Om du kan bestämma vilken som är din favorit, vilken är det isf?
Vem har flest sjalar på Sjalbarn?

Det som bor hemma hos mig för tillfället (beståndet ändras som ni vet). :wink: :lol:
MT:
7 kids,
sjaltai av en indio rotbuche
storkAnnamt sydd av Knyttet
Sjal:
Indio Krokus,
easy lava,
hoppe antigua,
hoppe madrid,
hoppe nairobi,
bebina regnbåge,
didy Till,
indio primula,
indio koppar kasjmir,
zara candy,
bärabarn lotusblomma,
wbs phoenix,
wbb iris,
wbb lalita,
acs lollipop
Sele:
Manduca Lemongrass,
Ergo denim,
Beco BWD
Senast redigerad av katha den tis maj 11, 2010 21:52, redigerad totalt 2 gång.
Måste börja tänka nu, jag har 4 wellen, 3 indio, en katja, en färgad björn och så en angelpack och en alpino. Av dessa så ligger katjan i sommarstugan, en wellen i bilen, en wellen utlånad, och så en indio utlånad och även angelpacken är utlånad. Vet inte om det stämmer men har jag bara 9 sjalar kvar? :hmm: Kanske lika bra det då mitt yngsta sjalbarn är en bra bit över 3 år och det planeras inte heller för fler barn.
Jag har fyra selar och en gauze. Två av selarna används, en är typ utnött och en ska lånas ut i väntan på nästa sjalbarn i den här familjen. Gauzen ligger även den och bidar sin tid. Min favorit är någon av Becosarna som används (4th).

När jag hade som flest sjalar hade jag väl kanske strax under 20 stycken. Min favorit har varit Easycare och en lång turkos variant är den som använts mest. Och ett norrsken den jag saknat mest/ångrat att jag sålt. Det var min första vävda.
tillräckligt för att räkna på en hand just nu iaf!=)
En turkos gauze
En bebino stjärntecken stenbock
En svart tricot slen (just nu utlånad till havande väninna)
Svart mimmis vattenringsjal
Inkommande beige hemmasydd sele (hoppas den kommer på måndag)
2 mei tai:er, icke-märkesvaror ;)
1 pepplon-prick-trikå
3 vävda sjalar:
easy care lava, didy wellen sequoia, didy indio primula
1 beco bwd, lacework
1 bärabarn ringsjal, lotusblomma

Så... 8 stycken. Och i alla fall en trikå till till bebisen. 8)
Så många jag behöver. :) Det tråkiga är att jag nog inte kommer att kunna bära så mycket på grund av mina besvär med fogarna (har haft ont sedan först barnet föddes).

Marimekko trikåsjal
Hug-a-bub

Kvar sedan A:
Norrsken
Norrsken ringsjal
Meitai med Josef Frank-tyg (sydd av Lin?)
Sele sydd av Pejgan
8 st tror jag

4 vävda långa, en ACS lollipop, en oliv skrynkelgås, en girasol symphuo, en stork Inka
1 trikå, Sino skogssäv
1 ringsjal, ringo skogsäv
1 sele, manduca kona coffe
1 MT, hemmasydd efter Knyttet & K, Leo mullvad heter den
å så en oanvändbar hemmabyggd ringis som inte räknas

Det kommer nog att flytta hit någon/ några till inom kort.

Favvon just nu är Symphuon fastän jag inte använt den än :shock: (bulan o fogarna säger stopp)
Jag har en chokladgauze som jag älskar! :)

Jag har haft en sino, en patapum baby, en WBS och en hoppe. Sinon var för svajjig, hoppen obekväm, patapumen väldigt bra men kort i ryggen och WBS:en jättemysig och skön! WBS:en såldes för att jag behövde pengar...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?