Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Dottern ska bjuda några kompisar på en halloweenfest. Jag gillar att göra inbjudningar men just nu står det näst intill still. Funderar på om man skulle kunna lägga inbjudningarna i en låda som man klär med spindelnät så den ser lite gammal ut. Nu senast funderade jag på om man skulle kunna skriva så att det ser ut att det i skrivet med blod. Vad använder man då? Lite lagomt gulligt läskigt vill jag ha det. Det ska inte skrämmas men ändå vara spännande. Att bara skriva ut me skrivaren känns inte riktigt som kort från oss. Lite tidigare kort jag har gjort

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Underbara inbjudningskort du gjort. Jag tror att det kan bli fint med pumpor i tyg och spindlar i. Eller stora spindlar med texten skriven på benen.
Användarens profilbild
Av thanisa
Hittade ett pyssel där man gör förkrympta huvuden av äpplen. Inte så svårt men tror ni att det är för läskigt att sätta en lapp med texten i munnen på en sådan och sen slå in den så den ser ut som en pumpa?
Bild
För att få fram "gulnat" papper som ser gammalt ut ka man doppadet i kaffe=mörkare Cola=ljusare,,, blir lite pergament känsla av det, sedan kan man bränna kanterna lite om man vill så ser dom inte så raka och skurna ut..
Användarens profilbild
Av thanisa
Tack för tipset om kaffe och cola. Kan lägga till att om man bränner kanterna så är det bra att sen pensla kanterna med mjölk, för då sotar det inte. Bra att veta när man rullar ihop, mitt första försök gjorde sotet nämligen så att en del text blev oläslig.

Nu är jag i varje fall klar med inbjudan och jag tyckte den blev bra.

Så här blev äpplehuvudena och så i munnen sitter inbjudan ihopvikt.
Bild
Bild
Bild
När de överlämnades så såg de ut så här.
Bild
Och sen ett blad med gästens namn, tycker dock att detta kortet blev lite väl blankt.
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?