Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej
Tittade av ren nyfikenhet på Vi Föräldrars hemsida och såg deras gamla test av sjalar och selar. Är inte jättevan sjalbärare ännu men det såg ut som om flera knytningar var galna (i alla fall på bilderna). Särskilt bilden på baby bundlern verkade knasig.
Annars var det ju kul att de har testat sjalar och selar:-)

lösenordet är leka om någon vill gå in och titta.
Användarens profilbild
Av maimiti
Öh! Det var nog rätt många ställningar/knytningar som var en aning... "off". Använder de öht provpersoner som vet hur man ska knyta?
Av Petra
Ja, babu såg helt tokig ut. Inte blev det så fel ens när jag var nybörjare.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
... har full förståelse om man är skeptisk till sjalar om det testet är den enda referens man har till sjalar... :? Synd, många vet nog inte vad de går miste om!
Användarens profilbild
Av melles mamma
hua, vad lesdsen man blir :( jag var tvungen att skicka ett mejl. Fy vilken dålig reklam för sjalar. Förstår om folk blev avskräckta ev det testet.....
Användarens profilbild
Av Mi
Hmm.. Tror nog att testpanelen inte kunde vara särskilt intresserade av sjalar.. Knytningarna såg ju för lustiga ut :roll:

Hittade även det här brevid testet
FAKTA: Tänk på att…
…knäppa eller knyta bärselen eller bärsjalen enligt de instruktioner som medföljer. Knyter eller knäpper man på ett annat sätt finns det risk att barnet inte sitter lika säkert som leverantörerna har avsett.
Användarens profilbild
Av zmurfan
huggababy-slingan såg det ut som hon dels hade den bakåfram och dels hade hon ringarna PÅ axeln. Det lär ju vara ruggigt obekvämt.
Av Tumbling Down
Mycket underligt test måste jag säga..
Användarens profilbild
Av maimiti
fantasiflicka skrev::D :D
Tackar!
Ibland ser man ju inte skogen för alla förbaskade träd!
:wink:
:lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
Alltså, inte ens jag som aldrig har knutit in ett barn in min MW knyter sådär dåligt. Tycker dessutom att det är superenklet att knyta MW'n eftersom den är elastisk.

Stackars bebin som sitter i Babun... :shock: :?
Det är nog den sämsta knytning jag har sett nånsin...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?