Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag möjlighet att köpa in färgad bambuvelour och bomullsinterlock, bägge är Ekotexcertifierade. Bomullsinterlocken är helt kemikaliefri eftersom då färgerna är bomullens egna, naturliga. Jag har skrivit mer detaljer på bloggen och lägger in bilderna här också, ju bler vi blir desto billigare blir det eftersom vi delar på frakten, skulle vi beställa riktigt mycket kan vi eventuellt också få ned priset lite. Någon som är intresserad?
Bild
Bild

Det finns även lite kvar av de färgerna som vi samköpte av i mars. http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... lit=bambu*, vad jag fått höra idag så är det främst den blå och den röda det finns några meter kvar av om någon vill ha. Jag har tingat prel. 5 m av var om någon är intresserad.
Nu har jag pratat med tillverkaren och fått en ordentligt förklaring på färgerna!
Rostfärgad
Röd (ska inte vara så rosa som det syns på bilden)
Mörkblå
Mörkgrön
Gul (ska vara klargul, varm ton, inte dra åt orange som det var sagt från början)
Svart (finns ej med på bild)
Senast redigerad av teres den mån okt 26, 2009 10:50, redigerad totalt 2 gång.
ska kolla vad det finns för fler märkningar på tyget.

När det gäller inbetalningsdatum så har jag inte bestämt ett än, vill ha ett hyffsat snart men det är ju bra om vi är så många som möjligt som beställer. Risken är ju att ju längre det tar innan beställning att något tar slut.
Finns det några förslag, hur lång tid behöver ni?
jag hade hoppats på vab-pengar denna månad men icke. blä vad jag hatar försäkringskassan!
men jag skulle kunna skrapa fram till 2m bomullstrikå iaf denna månad.
Det borde vara samma tyngd och kvalitet som förra coopen, har för mig att det 280g/m. jag har sytt till formsydda av det och de har kissats och tvättats en del- är fortfarande mysigt och mjukt.
ok, tack vare Kaja som hjälpt mig, så vet jag att certifikatet beytder att det är SKAL-märkt (= ekologiskt odlat). Om det är någon mer som vill se bild på certifikatet, bara hör av er, så skickar jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?