Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fluffboll
Om nånting är i ett material som heter Polyester Nylon, kan man färga det då?

Det är en väska som inte får tvättas i mer än 40 grader.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag har för mig att just polyester är omöjligt att färga. När man färgar bomullsplagg som är sydda med polyestertråd tar tråden inte åt sig någon färg men det är ju bomullsfärg man använder.
Det finns någon sorts färg som är för andra fibrer som heter Herdins multifiber.
"Herdins Textile Colour multi fibre
Med Herdins Textile Colour multi fibre går det att färga många olika material. Det är en kombinerad direkt- och syrafärg som färgar bomull, lin, viskos, ylle, siden och polyamider (t ex nylon). Välj Herdins Textile Colour multi fibre när du ska färga andra material än bomull, lin och viskos eller när du ska färga något mindre och inte behöver så mycket färg."
Jag blir lite konfunderad över vilket material ditt plagg är i för Polyester och Nylon är två olika fibrer...
Bild
Användarens profilbild
Av Fluffboll
linafelicia skrev: Jag blir lite konfunderad över vilket material ditt plagg är i för Polyester och Nylon är två olika fibrer...
Jag gissar vilt och tror att tyget i väskan är nylon och att tråden är polyester. Jag är totalt gör-det-själv-novis, så det här med färgning verkar som värsta djungeln. Jag älskar dock den här väskan, men hatar färgen så det skulle vara skönt om den gick att färga.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?