Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Alltså, detta är ju fruktansvärt vanebildande... Först skulle jag göra en rååååååååsa till dottern och så skulle ju jag få en också, det fick bli mörkrött och brunt.

Bild

Sedan kom jag på att jag har en faster som kanske kunde behöva en i turkos och grått, och så hade jag lite restgarn som blev en flerfärgad och så ville jag testa rosa och vinrött.

Bild

Och hur det nu kommer sig så sitter det ytterligare en på virknålen nu. Inte för att de är särskilt snabba att göra, men det är bra att ha något att pyssla med när man sitter i soffan...

Bild

Och så blir de ju så fina!
Användarens profilbild
Av Kaja
De två första är i Järbo Lovikka. De krympte ihop, men blev inte särskilt ihoptovade.

Den flerfärgade är Eskimo och blev JÄTTETOVAD. Sedan är det lite blandade 4-trådiga ullgarn på de två andra. De blev nog bäst tror jag. Såvida man inte vill ha något jättetjockt, för då blev Lovikkan bäst.
Användarens profilbild
Av miom
Kaja skrev:De två första är i Järbo Lovikka. De krympte ihop, men blev inte särskilt ihoptovade.

Den flerfärgade är Eskimo och blev JÄTTETOVAD. Sedan är det lite blandade 4-trådiga ullgarn på de två andra. De blev nog bäst tror jag. Såvida man inte vill ha något jättetjockt, för då blev Lovikkan bäst.
Vilken virknål har du haft? storlek?
Användarens profilbild
Av Kaja
miom skrev:
Kaja skrev:De två första är i Järbo Lovikka. De krympte ihop, men blev inte särskilt ihoptovade.

Vilken virknål har du haft? storlek?
8 och 9.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?