Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Titinea
Jag undrar om någon här har använt sig av annat (tång eller liknande) än en press när ni pressar fast tryckknappar(snaps) på tygblöjor.
Jag skulle inte villja köpa en press eftersom jag känner just nu att min användning av den kommer att vara begränsad, men jag vill så gärna göra tygblöjor med tryckknappar.
Hoppas någon kan komma med bra tips..
Användarens profilbild
Av sofiaengvall
Titinea skrev:Jag undrar om någon här har använt sig av annat (tång eller liknande) än en press när ni pressar fast tryckknappar(snaps) på tygblöjor.
Jag skulle inte villja köpa en press eftersom jag känner just nu att min användning av den kommer att vara begränsad, men jag vill så gärna göra tygblöjor med tryckknappar.
Hoppas någon kan komma med bra tips..
Välkommen att komma och testa på syfestivalen i Kista i helgen (9-11 okt). Jag kommer att ha både pressar och tång att testknappa med. Ta med dig en tygblöja och passa på att knappa gratis! :)

Ha det så bra! :)
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Titinea skrev:Dsjohanna och sofiaengvall:

Åh vad bra att det finns alternativ :D

Är de svåra att använda: NJ20 och GF16/20?
Jag tycker att den jag har (NJ20) är jätte lätt att använda och då är jag inte alls specielt händig :lol:

Det som kanske kan vara krångligt är om stället man ska sätta knappen på sitter dåligt till och man måste lirka in genom tyget om du förstår vad jag menar :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?