Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Jag har ju bara sådär åtta månader kvar och tre trikåsjalar redan. :roll:

Men ändå. Vilken är det absolut bästa nyfödingssjalen (på sommaren)?
Av Tyche
:heart: Grattis till graviditeten :loving:
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Men hur har jag missat detta :shock: Jättegrattis!! Jag röstar på sino, men själv hade jag en Mam Eco denna gång som också är helt underbar.
Användarens profilbild
Av tesoj
Denna gång har jag haft WBS. Jättemysig, men lite bred. Fast de få dagar de var riktigt varmt bar vi i gauzen.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
zandrama skrev:Jag har ju bara sådär åtta månader kvar och tre trikåsjalar redan. :roll:

Men ändå. Vilken är det absolut bästa nyfödingssjalen (på sommaren)?

:siishah: :siishah: :siishah: :siishah: :siishah: :siishah: :siishah: :siishah:

:blomster: GRATTIS!!!!!!!!!

och förresten... WBS var kanon i somras! :wink: :loving:
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag säger gauze jag med. Helt perfekt! WBS gillar jag skarpt också, men den är nog för mycket tyg för sommaren.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Annika E skrev:Jag säger gauze jag med. Helt perfekt! WBS gillar jag skarpt också, men den är nog för mycket tyg för sommaren.
OT, men grattis och WOW vad häftigt med en elfte! Jag har "bara" 7... :loving:
Användarens profilbild
Av Annika E
Be-Linda skrev:
Annika E skrev:Jag säger gauze jag med. Helt perfekt! WBS gillar jag skarpt också, men den är nog för mycket tyg för sommaren.
OT, men grattis och WOW vad häftigt med en elfte! Jag har "bara" 7... :loving:
Tack!! :loving: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av zandrama
Tack för grattisarna! :loving:

WBS är det samma som Baby bali strech? Vad står W:et för? Jag har ju både BBS och Gause. Jag vill ju köpa nåt nytt. :roll:
Sino kanske då. Men den testade jag med Vidar och var inte nöjd. Iofs var han ett halvår när jag köpte den, kanske funkar bättre med en pytte. Mam eco har jag såklart inte testat alls. :P

Ska jag satsa på att inte ens ta fram hoppetrikån och mobyn?
Av Umma
Vi hade Sino :tumup: och var jättenöjda men redan efter 4-5 mån bytte vi till vävd sjal för Sinon avlastade inte lika bra längre.

WBS= Wrapsody Bali Stretch, de har bytt namn...
Av Enid
Jag är trikåsjalnovis men har alltid drömt om en MaM Eco :lovely: , toppen framåt hösten till en lite tyngre bebis också :tumup: .

Och grattis! Verkligen jättegrattis!! :confettismiley:
Användarens profilbild
Av zandrama
Fast Mam finns ju inte i så fina färger. Kanske en naturfärgad, men blir inte det tråkigt? Orange är ju min favvofärg, men jag har ju redan en orange. Ifs så är MaM art rätt snygga. Sinofärgerna är också tråååkiga. Varför är det bara WBS som finns i roliga och snygga mönster? Betyder det att jag inte ska få köpa nån mysig, ny, sjal?! :purskis:
Användarens profilbild
Av Din mamma
zandrama skrev:Fast Mam finns ju inte i så fina färger. Kanske en naturfärgad, men blir inte det tråkigt? Orange är ju min favvofärg, men jag har ju redan en orange. Ifs så är MaM art rätt snygga. Sinofärgerna är också tråååkiga. Varför är det bara WBS som finns i roliga och snygga mönster? Betyder det att jag inte ska få köpa nån mysig, ny, sjal?! :purskis:
:nono: Det betyder att du behöver två WBS! Vad ska du annars göra när den ena är nedkräkt, va?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?