Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Härligt! Det är verkligen ett intro till ett annat sorts sjalande... :D Jag har också fått till ryggknytet med Liten nu, äntligen är han tillräcligt stadig och jag kan laga mat och se vad jag gör samtidigt! :lol:
Användarens profilbild
Av nakum
Jag brukar också försöka vara den som tar korten, men det brukar inkludera att jag får ta på mig själv också. :lol:
camolo skrev:Vad härligt att du fått till det på ryggen :tumup: . Här hemma oss behövs mer övning, men en vacker dag sitter det nog här också hoppas jag.
Men visst fick du till det i bandängen? Det går inte fort för mig att knyta direkt.. Helst inte eftersom han gör allt för att inte sitta med armarna innanför sjalen. :wink: Sen får jag liksom efterdra när jag har ändarna framme igen. Ganska rejält. Annars hamnar han för långt ner.
Alven skrev:Härligt! Det är verkligen ett intro till ett annat sorts sjalande... :D Jag har också fått till ryggknytet med Liten nu, äntligen är han tillräcligt stadig och jag kan laga mat och se vad jag gör samtidigt! :lol:
Just matlagningsbiten är ju otroligt skönt att klara av trots att man bär barnet! :D Minns att jag i midsomras skulle skrubba potatis åt 10-15 personer med Thor sovandes i sjalen på magen.. Tur folk inte var så kinkiga med skalet. :lol:
Användarens profilbild
Av Tussilago74
Å vad härligt :vågen:
Visst e det toppen att ha dem på ryggen!!!!!
Och så mycket lättare, dels med händerna fria och sen känns det ju knappt när de är så små att man har ngt på ryggen över huvud taget!! :mrgreen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?