Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Anso skrev:*puh* Efter en hel kvälls letande världen över så har jag nu hittat en Karibik i Danmark och den är nu på väg till mig hoppas jag.
Tjohooooo, jag är så himla glad! :D
Ååå HURRA!!! :vågen: Vad härligt!
Användarens profilbild
Av sanna73
Blir det byte mot den trasiga då? :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
sanna73 skrev:Blir det byte mot den trasiga då? :roll:
Nix, den trasiga far tillbaka till Edenbaby antar jag och den nya kommer ifrån Danmark. :D Den trasiga skulle nog bli fantastisk som två ringsjalar antar jag....... :roll:
Användarens profilbild
Av Eld77
Anso skrev:
Nix, den trasiga far tillbaka till Edenbaby antar jag och den nya kommer ifrån Danmark. :D Den trasiga skulle nog bli fantastisk som två ringsjalar antar jag....... :roll:
*dreglar ohämmat vid tanken på en karibikringis*
Användarens profilbild
Av sanna73
Anso skrev:
Hm, ringslaj - sonen gillar ringsjal :roll: fast det är klart jag kan ju inte sy :oops:
Användarens profilbild
Av emmahawk
åhh, grattis till en så vacker sjal, och vad skönt att det löste sig/du lyckades leta upp en till! Nu skall jag sitta här klistrad och vänta och vänta på massor av bilder. :lol: Och tänka på att de inte går att få tag på just nu så jag behöver inte ens fundera på det! :twisted:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Anso skrev:*puh* Efter en hel kvälls letande världen över så har jag nu hittat en Karibik i Danmark och den är nu på väg till mig hoppas jag.
Tjohooooo, jag är så himla glad! :D
Åh, vilken tur! Hoppas den sjalen blir bättre, för snygg var den, Karibiken! :D
Användarens profilbild
Av naimiez
sanna73 skrev:
Anso skrev:
Hm, ringslaj - sonen gillar ringsjal :roll: fast det är klart jag kan ju inte sy :oops:
Fast det går ju att ordna ;-) Syhjälp..... ;-)
Användarens profilbild
Av Anso
naimiez skrev:
sanna73 skrev:
Anso skrev:
Fast det går ju att ordna ;-) Syhjälp..... ;-)
Hm, vi kanske ska hugga upp den där Karibiken med andra ord? Nå, denligger kvar här hos mig i alla fall tills jag har den nya i min hand. Jag vill ju vara på den säkra sidan..... :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
naimiez skrev:Sitter hålet mitt på sjalen?
Cirka 30-35 cm ifrån sjalens mitt och ca 2-3 cm ifrån fållen. :wink:
I otvättat skick, sjalen kanske krymper lite.
Användarens profilbild
Av naimiez
OK....funderade på en sådan men var för långsam....tänkte en kortsjal....tycker inte om ringsjalar av vävda ;-)
Användarens profilbild
Av Anso
emmahawk skrev:åhh, grattis till en så vacker sjal, och vad skönt att det löste sig/du lyckades leta upp en till! Nu skall jag sitta här klistrad och vänta och vänta på massor av bilder. :lol: Och tänka på att de inte går att få tag på just nu så jag behöver inte ens fundera på det! :twisted:
Ledsen att behöva säga det men det fanns tydligen någon kvar på www.birdiesroom.com 8) :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh vad skönt att det löste sig! Nu väntar vi bara på bilder! Den ser ju så fin ut!
Användarens profilbild
Av sacha42
härligt , har en jag med :P

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?