Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bellisbella
Funderar på att sy en brödpåse, eller två, jag bakar allt vårat bröd och vill inte lägga dom i plastpåsar så de ligger framme på bänken med bakduk på tills de är slut (går rätt så fort då vi är 6 i familjen...) någon som sytt en? Undrar mest vilket tyg som är lämpligt om man kan "härma" de som finns att köpa som har någon perforerad plast innanför tyget...
Användarens profilbild
Av emindy
Jag är också i behov av nåt sånt...

Kanske dubbla lager kökshandduk är lagom? Så det är luftigt men inte låter brödet torka ut tänker jag?
Användarens profilbild
Av bellisbella
ja, något sånt kanske, slår ju in dom i 2-3 lager kökshanddukar men barnen har svårt att komma ihåg att lägga tätt runt, så därför tänkte jag påse.
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag vill också veta. Bara en kökshandduk räcker inte långt och plastpåse förstör skorpan. Hur ser de ut som man kan köpa (och var finns de tro?)?
Användarens profilbild
Av bellisbella
Blixa skrev:Jag vill också veta. Bara en kökshandduk räcker inte långt och plastpåse förstör skorpan. Hur ser de ut som man kan köpa (och var finns de tro?)?
Precis! Här tror jag de finns på Duka, tror det är linnetyg på utsidan och någon slags perforerad plast på insidan, googlade efter mönster men då hittade jag bara på brödpåsar som är som brödkorgar...
Användarens profilbild
Av emindy
Jag har lyckats förstöra två eller tre kökshanddukar häromdagen så jag skall testsy en påse. Men det är lite tjockare tyg i dom dukarna så om jag gör en i två lager så motsvarar det säkert tre lager vanliga kökshanddukar...
Men jag skall inte baka än på några dagar så det kommer att dröja med resultatet.

Jag är lite skeptisk mot att ha plast i något man vill tvätta ofta. Känns som att det borde gå sönder efter ett tag.
Användarens profilbild
Av Panakeia
textilvaxduk då? som ytterlager alltså, och sedan handduk innanför? det borde ju släppa igenom lite i alla fall....
annars vet jag inte riktigt... *funderar* pul?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?