Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Nåt ganska tjockt och stadigt tycker jag! har en stork som avlastar jättebra! annars är väl hoppar rejälva med,

gillar du inte indiomönstret finns ju massa andra mönster! både wellen och ellips tycker jag är snygga..
Av Jinxan
Bambi skrev:
JinxLinda skrev:Ellevill Zara bör du inte heller missa :fnissa:
Men är inte Zaramönster nästan som indiomönster??? :hmm:
Njae, inte riktigt. Jag gillar inte indio's alls, men zarorna tycker jag är fina :loving: (inte Ellevill Jade)
Användarens profilbild
Av Droppen
Bambi skrev:Vet ännu inte vad jag ska välja... 8) :lol:
Mina favoriter är Easy Sol och regnbåge. Även Elden är härlig.
och de nya färgerna är också fina... :)
Användarens profilbild
Av sacha42
Bambi skrev:
sacha42 skrev:Mitt erbjudande om att låna av mig står fast med :heart:
Nå, vad finns det då...? :wink: :D
Alldelens för mkt :mrgreen:
Vad är du sugen på :hmm: Ge förslag så kan vi ju se om det finns :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Bambi skrev:
sacha42 skrev:
Bambi skrev:
sacha42 skrev:Mitt erbjudande om att låna av mig står fast med :heart:
Nå, vad finns det då...? :wink: :D
Alldelens för mkt :mrgreen:
Vad är du sugen på :hmm: Ge förslag så kan vi ju se om det finns :lol:
Har du nån bild på din samling? Ellips kanske? nino?
Jag har 2st ninos en rosa och en turkos. ellips har jag en turkos/vit.
Vet kansppt vad jag har i samlingen, större delen ligger i förrådet i väntan på bebis. Men jag hade faktiskt tänkt att ta in den och rensa nu i helgen :lol:
Användarens profilbild
Av mimpen
Bambi skrev:
mimpen skrev:Om du vill prova så får du gärna låna min hoppe (montreal, 4,6m) ett tag, den lär inte behövas än på länge. Vi kan ju sjalbytas lite. :lol:
Ja du får låna min pikku, så klart, och skulle gärna vilja sjalbytas lite. Men jag vill INTE ha en blå sjal...*gömmermigunderstolensmajlis* Men svarta ellipsen däremot... :lol: Men egentligen vill jag inte låna den , för jag skulle inte våga använda den för den är ju så fiiin.

Och det kan ju vara så att du som är van med vävdsjal inte riktigt kommer överrens med en trikåsjal. Fast den allra första tiden är den ju helt suverän. Men du lär nog få hiva upp bäbis på ryggen kanska fort antar jag...
:fnissa: Ellipsen kan inte lånas ut, jag är för kär i den. Detsamma gäller easyn (purpurskyn). Bäbis på ryggen, verkar ju livsfarligt. Det kan man ju göra med ettåriga bäbisar bara :lol:
Användarens profilbild
Av Scharlott
JinxLinda skrev:
Bambi skrev:
JinxLinda skrev:Ellevill Zara bör du inte heller missa :fnissa:
Men är inte Zaramönster nästan som indiomönster??? :hmm:
Njae, inte riktigt. Jag gillar inte indio's alls, men zarorna tycker jag är fina :loving: (inte Ellevill Jade)
Bidrar med några bilder så du kan kolla närmare på mönstret 8) Ellevill Zara är den svartvita och Ellevill Jade den med mindre mönster i blått/brunt.

Bild Bild
Användarens profilbild
Av thanisa
sacha42 skrev:
Bambi skrev:Här är jag ffa utan en ny sjal... 8)
Du säger ju inte vad du vill ha :P
Du kanske kan räkna upp vad du har så hon vet vad hon kan välja mellan. :roll: inte alls road av att få se vad som finns i sachaska gömmorna.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
sacha42 skrev:
Bambi skrev:Här är jag ffa utan en ny sjal... 8)
Du säger ju inte vad du vill ha :P
TRÅDKAPNING! ursäkta.. men sasha, vi funderade i en annan tråd, den om hur många bärdon alla har, om du är den som har flest? vad har du att säga till ditt försvar?? 8) :P

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?