Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Juliusdotter
Bild
Vi har ont om utrymme, så en hängande vagga behövde införskaffas, dessa är enl. mig aningen dyra, så jag sydde denna, med inspiration av Squig sydda vagga. Total kostnad 630kr. Då är dock inte sidoskydden inräknade, då jag hade tyget sedan tidigare.

Vaggan är sydd av markisväv, rundstav, flagglina och hålad massonit, madrass köptes och skars ner till lagom strl. För att förenkla tvätt sydde jag fyra stycken som fästes med tryck knappar och skyddar sidorna invändigt mot kräk och annan nedsmutsning.
Användarens profilbild
Av MuuM
Wow! Supersnygg ju! Ett tips är att köpa en kraftig fjäder och hänga den i, så att den även gungar upp och ner. Det är principen bakom Sovgungan.
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
MuuM skrev:Wow! Supersnygg ju! Ett tips är att köpa en kraftig fjäder och hänga den i, så att den även gungar upp och ner. Det är principen bakom Sovgungan.
Låter som nått att tänka sig när vi får lite större. Som du ser nu e det tom så trångt att den hänger över sänggaveln (vilket gör att den är något för högt upp, får stå i sängen när vi lyfter i och ur). Jag behöver dessutom höja den allt eftersom han ökar i vikt, när han läggs ner i den gör det att den tyngs ner och tar i gaveln.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:whut: :siishah:

Imponerande! Ser helproffsigt ut!!! :app:
Användarens profilbild
Av Squig
Superfin blev den!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?