Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Av den bästa av anledningar: De är utlånade allihop! Trikåsjalen är hos en kollega, den långa Oslon och Manducan är med en kollega i Slovakien där hon hämtar sin dotter (som är tre år men liten, så vi får se hur mycket sjalat det blir) Tillen är hos syrran och idag fick Vellen komma hem till grannen och deras tremånaders tös. Nu har vi bara Ringon och Dublin kvar hemma att ta till om det kniper. När jag skulle demonstrera för grannen lyckades jag faktiskt med omslutet ryggkryss trots att jag inte övat på bortåt ett år!
Och sen lånar du ut den sista sjalen till din mammas granne J så är det klart sen :D (Har hon skaffat Manduca än eller ska vi fixa nån liten träff så hon kan prova min? Fast det kanske är bättre att vänta tills magen är borta och bebisen ute :fnissa:)
Hjärtat tycker jag inte att det är så mycket att säga om, och jag har ju baktankar också... kanske någon av sjalarna blir så älskad att den köps? I så fall kan jag köpa mig en Zara (om jag blir gravid någon gång :evil: )
glis skrev:Hjärtat tycker jag inte att det är så mycket att säga om, och jag har ju baktankar också... kanske någon av sjalarna blir så älskad att den köps? I så fall kan jag köpa mig en Zara (om jag blir gravid någon gång :evil: )

Man får ha sådana baktankar :tumup: :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?