Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
..på ren impuls :siishah: Jag skulle bara titta lite & viips så kom jag hem med en Pfaff hobbylock 2.0. Nu sitter jag bara & stirrar på den :lol: Sånt här är alldeles för tekniskt för mig *smiliesomsvimmar* Först & främst måste jag inhandla tyg så jag kan öva, men jag vågar knappt titta på alla rattar & grejer så överdraget åkte på den igen :Hahaa: Fast, så komplicerat kan det väl inte vara..bara tuta & köra, eller? :wink:
Av Umma
Shuna76 skrev:..på ren impuls :siishah: Jag skulle bara titta lite & viips så kom jag hem med en Pfaff hobbylock 2.0. Nu sitter jag bara & stirrar på den :lol: Sånt här är alldeles för tekniskt för mig *smiliesomsvimmar* Först & främst måste jag inhandla tyg så jag kan öva, men jag vågar knappt titta på alla rattar & grejer så överdraget åkte på den igen :Hahaa: Fast, så komplicerat kan det väl inte vara..bara tuta & köra, eller? :wink:
:vågen: Grattis! Jag är också sugen på en, vad fick du betala? Jag har provkört en, den verkar enkel och bra.
Av Marine78
vet inte om 2.0 motsvarar den jag har, men i så fall är det ingen match, du har snart lärt dig den skall du se.
Användarens profilbild
Av Shuna76
3900:- kostade den, inte farligt tyckte jag. den verkar enkel, men jag har tknikkräckså jag få nog titta på den några dagar innan vi blir vänner :Hahaa:
Av Umma
Nej då, det är ju en del värt att köpa i en affär också så man kan gå och fråga om det blir problem. :tumup: Du kommer in i det snart, det är ju inte svårt att sy på overlock men man får pröva sig fram. För mig var det ett annat tänk också eftersom man inte fäster tråden utan kör med gasen i botten när tyget tagit slut så det blir en svans. Man får tänka efter lite före och :this: inte köra in nålar i kniven.
Av Vinterhumlan
Jag har normalt inte teknikskräck, men min overlock har bott här i snart 2 år och jag är fortfarande livrädd för den :oops:
Lyckades få ihop en tröja på den häromdagen men tröjan blev inget vidare och efteråt vacklade jag ut ur syrummet alldeles darrig :hide:
Hoppas att det går bättre för dig! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?