Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Inte alls för sent! Jag säger till när databasen stänger, men än finns det tid.

Ni som vill ha, tänk på att om ni väljer av de färger som det behövs minst av för att fylla en rulle har störst chans att få det tyg ni beställt. De rullar med 30-40 yard kvar blir troligtvis inte av & väljer man av de färgerna så blir det inget..nu fattar jag knappt själv vad jag skriver så jag hoppas ni fattar :lol: *trött*

Här är senaste uppdateringen, siffran anger hur många yard som behövs innan rullen är full.
ivy 31
celery 27
kelly green 25
olive 23
butter 26
citron 16
play pink 21
rose 11
lt brown 13
raspberry FULL
sage 33
seaspray 6
lt lavendar FULL
candy pink FULL
red 8
blaze orange 33
violet FULL
saturn blue 3
grape FULL
lt blue 23
forest green 25
burgandy 14
sky blue 5
aqua FULL
ocean 20
navy 29
mustard 33
black 17
brown (chocolate)FULL
melon 35
spring green FULL
neon green 39
neon pink 33
neon orange 37
med blue 23

Så här är beställningen vi gör + det jag vill ha då
PUL-beställning:
DsJohanna: Black 1yrd, citron 1yrd, brown 1yrd, blaze 1yrd, sky blue 1yrd, red 1yrd, raspberry 1yrd,
Småtroll: Lt lavendar 2yrd, rose 1yrd.
Ceinwyn: Ivy 1yrd, burgundy 1yrd, black 1yrd, brown 1yrd, citron 1 yrd, saturn blue 1 yrd
Ketronya: Lt lavendar 1yrd, raspberry 1yrd, black 1yrd, citron 1yrd, lt blue 1yrd.
Äpple: Raspberry 1yrd, brown 1yrd, celery 1yrd + 2 yard valfri.
Anja:raspberry 1yrd, ivy 1yrd, citron 1yrd.
Lojse:Black 1 yrd, grape 1 yrd, kelly green 1yrd.
Filijox: Lt lavendar 1yrd, seaspray alt. lt blue 1 yrd.
Titinea: Black 1 yrd, burgandy 1 yrd.

Av de färger vi har så tror jag inte Blaze, ivy & Kelly green kommer att bli av, men de ka stå kvar om det inte är så att ni lika gärna vill ha en annan färg. I så fall är det läge att byta nu innan fler färger fylls.
Senast redigerad av Shuna76 den ons okt 07, 2009 23:54, redigerad totalt 5 gång.
Databasen stänger klockan 2 natten mot måndag. De färger som inte kommer att bli av, såvida det inte dyker upp nån om köper 30-35 yard, är dessa:

Ivy
Sage
Blaze orange
Mustard
Neon green
Neon orange

Dessa har mer än 20 yard kvar att fylla:
Olive
Butter
Raspberry
Lt blue
Forrest green
Ocean
Navy
Melon
Neon pink
Medium blue
Resten är det bara några yard kvar på.

Humleblomstern: Röd är full, vill du välj en annan färg istället för den?
Jag ska dubbelkolla den här listan mot vad vi beställt, men den bör stämma.

PUL-beställning:
DsJohanna: Black 1yrd, citron 1yrd, brown 1yrd, sky blue 1yrd, red 1yrd, raspberry 1yrd. /6yrds
Småtroll: Lt lavendar 2yrds, rose 1yrd./3 yrds
Ceinwyn: Rose 1yrd, burgundy 1yrd, black 1yrd, brown 1yrd, citron 1yrd, saturn blue 1yrd/6 yrds
Ketronya: Lt lavendar 1yrd, raspberry 1yrd, black 1yrd, citron 1yrd./ 4 yrds
Äpple: Raspberry 1yrd, brown 1yrd, celery 1yrd + 2 till, olika att välja mellan. /5yrds
Lojse:Black 1yrd, grape 1yrd, kelly green 1yrd /3 yrds
Anja: Raspberry 1yrd, citron 1yrd. /2 yrds
Filijox: Lt lavendar 1yrd, Seaspray 1yrd, saturn blue 1yrd. /3 yrds
Titinea: Burgundy 1yrd, rose 1yrd. /2 yrds
Humleblomstern: Sky blue 1yrd, olive 1yrd, Kelly green 1yrd, burgundy 1yrd. /4 yrds
Senast redigerad av Shuna76 den tis okt 13, 2009 18:26, redigerad totalt 1 gånger.
Än finns det tid om nån mer vill ha. Beräknat leverans är runt Thanksgiving, 26 November är det, tror jag :hmm: Så räkna med början av December då eftersom frakten hit tar några dagar längre än den inom US.
Är det nån som behöver vit microfleece? Jag har lite microfiber på g & hon hade fleece oxå, om nån vill ha. 95:-/yard inkl. frakt till mig.
Dessa färgerna behöver 5-14 yard för att fylla rullen:
Celery
Kelly green
Rose
Seaspray
Saturn blue
Burgandy
Sky blue
Black
Dessa är fulla:
Citron
Play pink
Raspberry *
Lt lavendar *
Candy pink *
Red
Violet
Grape *
Aqua *
Brown (chocolate) *
Spring green
*= en rulle är full, men fler står på tur..har du av denna färgen & kan byta till någon av de som har 5-14 yard kvar går det bra.
Jag kan byta min yard Lt Lavender till Rose om det hjälper...
Kan gärna lägga till 1 yard Saturn Blue, Sky Blue eller svart om de då blir av!
Eller, funkar det att säga att jag vill ha 2-3 yards helt enkelt? Men helst inte grön eller burgundy.
Förvirrad som vanligt :lol:
Nu är databasen stängd. Jag tror att det bara var ivy & lt blue av "våra" färger som inte blev av. Jag ska dubbelkolla i kväll & sedan skickar jag pm om betalning :)
Nu har jag skickat pm om betalning till alla. Är det någon jag missat så säg till.
Jag kommer att få över en del så är det någon eftersläntare som vill ha är det bara att skicka PM. Tyget beräknas skickas runt Thanksgiving 26/11 så räkna med nån vecka in i december innan tyget är här + att jag behöver några dagar att klippa, packa & skicka.
Ok, så jag inser att det är en dålig tid på månaden att begära in pengar så här dagarna före bb, men det är ok att vänta tills bb kommer bara ni meddelar mig så kan jag lägga ut tills ni betalat in. I annat fall får jag tyvärr sälja vidare ert tyg för jag tänker inte stå här med flera meter tyg jag inte har behov av. Det är 5 personer som inte betalat, en har hört av sig & det är ok, resten vet jag ingenting alls om. 4 stycken har betalat :) Tyvärr är det så att om pengarna inte kommer in så kommer priset på tyget att höjas pga en prishöjning från leverantören som cooptjejen inte rår på & det drabbar alla.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?