Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Ibland så händer bara en massa dåliga saker. Akut ont så att jag nästan svimmar av smärta. Ambulans. CRP på 300 och i uselt skick. 7 dagar på sjukhus. En massa ont. Operation och ännu mer ont. 17 cm ärr över magen och 4 dagar till på sjukhus. Och ännu mer ont.

Nä. Det är inget vidare. Men, det är vad jag har råkat ut för sedan i augusti när jag fick en akut inflammerad galla på vägen hem från semestern. Och när det sedan tillstöter komplikationer under operationen och jag börjar blöda, vilket gör att titthålskirurgin övergår till öppen kirurgi på ett mycket brutalt sätt (kirurgens egna ord).

Men, som lite plåster på såren så vann jag en utlottning på en blogg för ett tag sedan. Massa ekologiska tyger och några mönster och band som jag har suktat efter ett tag. Värde ca 1500 kronor (+ eventuell frakt). Gissa om det kliar i fingrarna att sätta saxen i tygerna!

Bild

Bild

Bild

PS: För er som inte förstår Göteborgska så betyder "Måcklis" ungefär samma sak som "lyllos"
Användarens profilbild
Av zmurfan
Vilken otur med operation och komplikationer!

Men vilken tur du hade sen då! Fina tyger!
Användarens profilbild
Av Kaja
Jo. Jag mår bättre nu. Fortfarande väldigt ont, men jag jobbar i alla fall. Det går om jag halvligger på kontorsstolen och går långsamt.

Men, jag har sytt OVANLIGT lite den här hösten. Jag har helt enkelt haft för ont för att kunna sitta vid symaskinen. Då är man bra sjuk... :ill:
Av Jinxan
Kaja skrev:Jo. Jag mår bättre nu. Fortfarande väldigt ont, men jag jobbar i alla fall. Det går om jag halvligger på kontorsstolen och går långsamt.

Men, jag har sytt OVANLIGT lite den här hösten. Jag har helt enkelt haft för ont för att kunna sitta vid symaskinen. Då är man bra sjuk... :ill:
:klappar: Skönt att det börjar bli bättre i alla fall. Hoppas bara att du slipper värken så du få sy massvis igen !! :heart:
Av Umma
Låter inte måcklis dig precis :klappa: hoppas du hämtar dig snart...
Men grattis till fin vinst!
Av eamane
Väldigt bra plåster på såren i alla fall :) Hoppas du nu mår bra så du kan njuta av vinsten och orkar sy igen :vågen:
Användarens profilbild
Av Monia
Stackare :klappa: Den operationen är inte kul :ill: (har själv upplevt ung samma) Men vad fint pris!!! Grattis!! Jag blev helt kär i modellen på klänningen längst till höger. Och banden och tygerna :love: Hoppas att du piggar på dig snabbt och kan komma igång att sy!
Användarens profilbild
Av aha
Den vinsten visst nog vart den skulle tycker jag det låter som :heart:
Användarens profilbild
Av ernamalin
AAAaaajjj, på magen! men grattis till vinsten. Måste vara frustrerande att inte kunna jobba med dem.
Säger som monia, klänningen till höger :love: var kan man få tag i ett sånt mönster tro? :roll:
Användarens profilbild
Av Kaja
Klänningen till höger är ett förkläde... :lol:

Emeline apron av Amy Butler. De ligger på ungefär 120 kronor + frakt om man köper från utlandet. Vet inte om de går att köpa i Sverige. Någon borde ju ha det, men jag vet inte vem.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Kaja skrev:Klänningen till höger är ett förkläde... :lol:
:Hahaa: jaha, där ser man :oops: :Hahaa:
Nåja, den inspirerade iaf mig till att börja konstruera ett mönster för något liknande så TACK! för den kommer kunna bli riktigt snygg :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?