Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag är så knäpp!!! FLERA gånger har jag sålt en sjal, men efter en vecka ångrat mig så mycket att jag varit tvungen att köpa en likadan igen... Snälla säg att ni gjort så också! :|
haha underbart! det KAN bara vara en riktig sjaltok som gör det :mrgreen: och du är garanterat inte ensam! (hat inte gjort det själv dock, ÄN!)
Av Jinxan
Njae nästan.
Jag sålde min hoppe Havanna, för den var för tjock, sen köpte jag en nyare modell för att den är tunnare. Men hade jag inte kunnat köpa en ny havanna, då hade jag sytt MT eller något i stället för att sälja den gamla
Användarens profilbild
Av zmurfan
*räcker upp handen*

Jag har gjort så.
Sålde min Inka för att jag inte bar i den så mycket. Behövde slantarna för jag ville prova något annat. Men kände senare att jag nog ville ha en Inka ändå. Köpte en annan, den var inte riktigt lika gosig så den byttes mot en annan som inte heller var lika gosig så den såldes och sen blev det till att vänta ett tag innan jag hittade den jag har nu. En 5,2 m Inka som är riktigt mjuk och gosig. Nästan gosigare än den 4,6 jag hade från början.
:heart:
mari_tres skrev::hello: Både sjalar och en sele, varav selen var samma... två ggr... :oops: Nu stannar den här :lol:
:Hahaa: ni är för härliga!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Ja det har jag med gjort. Jag köpte en Hoppe - Montreal 5,4 den var så fin o mjuk o skön men ack så lång...

Bild

så jag sålde den och köpte en ny 4,6

Bild

men...den var inte lika mjuk som min första så jag använde den mkt sällan...så kom ett tillfälle upp där jag bytte till mig en extratunn istället eller vad dom heter!

Bild

Vilken jag inte heller använt eftersom Linus var nog 3½ år när jag fick den :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Skönt att höra om era tilltag!

Det började med en hoppe La paz, jättefin i färgerna, men för tjock så den såldes. Ett år senare köptes en ny längre La paz, den var lika fin som förra men också lika tjock så även den såldes.

Sen var det då Diddy Kisel... Storlek 5 mjuk och underbar flyttade in, men jag tyckte den var för kort, så den flyttade snart ut igen. SAMMA kisel flyttade tillbaka och stannade denna gång några veckor! :shock: :oops: Istället flyttade en kisel ringsjal in... den var också för kort och fick flytta. NU bor här en Kisel storlek 6, men den blir mest liggande för jag använder de färggranna i första hand så den ligger under säljes :Hahaa: :roll:

Sist men inte minst: Indio Ficus med linne... sålde den för den var så stel. Saknade den genst för den var så vacker, och jag lyckades hitta en till som nu bor här och som jag sliter med för att den ska bli gosig! :loving:

Det är säkert inte slutet på mina tokigheter... Saknar ibland Blå Löv, Timbuktu, Mauri och Aphrodite, så vem vet?
Användarens profilbild
Av zandrama
Be-Linda skrev:Sist men inte minst: Indio Ficus med linne... sålde den för den var så stel. Saknade den genst för den var så vacker, och jag lyckades hitta en till som nu bor här och som jag sliter med för att den ska bli gosig! :loving:
Om du vågar, testa att tvätta sjalen i 90 grader och tumla. Då bryter du ner linnefibrerna och sjalen kommer bli mycket mjukare. Det gör (gjorde) jag med alla linnetyger jag köpte innan vi flyttade från tumlaren.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
zandrama skrev:
Be-Linda skrev:Sist men inte minst: Indio Ficus med linne... sålde den för den var så stel. Saknade den genst för den var så vacker, och jag lyckades hitta en till som nu bor här och som jag sliter med för att den ska bli gosig! :loving:
Om du vågar, testa att tvätta sjalen i 90 grader och tumla. Då bryter du ner linnefibrerna och sjalen kommer bli mycket mjukare. Det gör (gjorde) jag med alla linnetyger jag köpte innan vi flyttade från tumlaren.
Du är en ängel! Det ska nog testas! :tumup:
Användarens profilbild
Av zandrama
Be-Linda skrev:
zandrama skrev:
Det kan behövas 2-3 gånger dock, så du vet.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Be-Linda skrev:
zandrama skrev:
Berätta hur det går... så jag vet om jag ska ta och leta reda på en torktumlare att låna någonstans :fnissa: jag som handtvättar och hängtorkar i vanliga fall :fnissa:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
Be-Linda skrev:
zandrama skrev:
Berätta hur det går... så jag vet om jag ska ta och leta reda på en torktumlare att låna någonstans :fnissa: jag som handtvättar och hängtorkar i vanliga fall :fnissa:
:shock: Ska du våga lägga in en sjal i torktumlaren :siishah: :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?