Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag letar efter ett mönster till en vanlig enkel, sydd mössa i typ pixiemodell eller med helt rundad topp. Någon som har eller vet var det finns?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Du har ingen du kan rita av då? Det är hyfsat enkelt om du vill ha rundad topp, typ Polarns tunnare mössor. Så har jag gjort iaf och barnen gillar sina mössor :)

Förresten, har du hittat nån som handlar åt dig på Syfestivalen. Jag åker kanske imorgon, har bara lite svårt att bestämma mig....
Användarens profilbild
Av tweed
Sockertopp skrev:Du har ingen du kan rita av då? Det är hyfsat enkelt om du vill ha rundad topp, typ Polarns tunnare mössor. Så har jag gjort iaf och barnen gillar sina mössor :)

Förresten, har du hittat nån som handlar åt dig på Syfestivalen. Jag åker kanske imorgon, har bara lite svårt att bestämma mig....
Alltså, alla mössor jag har är sydda av mig själv och jag tycker inte att de är så bra, de blir alldeles för stora och för stora och påsiga i toppen :?

Ang syfestivalen: Jag har ju fått ett halvt löfte av kaffemoster, men jag vet ju inte riktigt än hur det blir. Jag vill ju helst inte bli sittandes med flera stycken som har handlat åt mig, för det har jag inte råd att lösa ut :roll: Jag får nog puffa upp tråden och försöka få lite klara besked. Får jag PM:a dig senare ikväll om hur det har gått? Är du säker på att du ska dit tar jag gärna hjälp av dig, men jag behöver ju veta :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?