Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har en tygefterlysning. Det fanns en julgardin på 70-talet i brunt med en gräslig polyesterfrans i rött (åtminstone hade min det) och lite kurbitsmotiv och stora hjärtan. Jag har sytt en klänning av det, men jag skulle vilja sy en vuxenkjol av det också, men inte sjutton hittar jag sådant tyg.

Någon som kan hjälpa mig??
Bild
Senast redigerad av Kaja den tis okt 06, 2009 16:12, redigerad totalt 1 gånger.
Jag vet var det finns en sån vaxduk, men det blir nog inte så bra till kjol :D . Fantastiskt fin klänning!
Annamamman skrev:Jag vet var det finns en sån vaxduk, men det blir nog inte så bra till kjol :D . Fantastiskt fin klänning!
Nä. Det blir nog inte så mysigt...

Tusan att man ska komma på att man kan sy fina saker till sig själv när man redan har klippt sönder tyget och sytt annat av det...
Du blir nog inte glad av detta, men i stort sett den gardinen använder min mor fortfarande som julgardin. Fast istället för brun botten så har vår grön botten. Förutom 3 sådana gardiner så har hon en stor duk på nog en 3 meter. För mig är det mönstret jul. Fast någon frans har ju inte gardinen, bara ett rakt rött bomullsband. :hmm:
Annamamman skrev:Jag vet var det finns en sån vaxduk, men det blir nog inte så bra till kjol :D . Fantastiskt fin klänning!
Please do tell!!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?