Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
Katja77 skrev:
Emmiez skrev:
Katja77 skrev:
Emmiez skrev:behöver du hjälp hur man gör eller att sticka?
Att sticka! :D Jag kan inte ens virka ju...
kan inte ens virka.
man måste inte kunna virka för att kunna sticka.

det är lite som att säga jag kan inte sy, jag kan inte ens brodera ;)

det är två olika saker.
att sticka är lättare tycker jag, virka är så många olika varianter.
stickning är räta och aviga sen bara följa mönstret vilket är lättare eller svårare beroende på mönster.
virka är ju luftmaska, fast maska, smygmaska, stolpe, halvstolpe, dubbelstolpe, o ja allt va dom nu heter :whut: mycket att hålla reda på :)

tyvärr kan ja inte hjälpa dig att sticka, önskar jag hade ro att sticka, men det har jag inte, jag börjar kommer halvvägs o sen tröttnar jag för det händer inget nytt. det är tråkigt :roll:
JO, tom. jag fattar ju att virka inte är samma som sticka.... Så knasig är jag inte på den fronten. Men sticka kan inte.
:) ja tyckte det lät som en rolig jämförelse bara
ja förstår väl att du vet att virka och sticka inte är samma sak :)
Användarens profilbild
Av melon
Jag vill bara tipsa om att sticka byxan i resårstickning så sitter de bra! :tumup: Vi har varsitt sånt par till barnen istället för understäl, de är super och vi haranvänt dem massor!!! Siris är stickade randiga i restgarn, det blir en rolig effekt.

Jag skulle gärna sticka åt dig om jag bara hade tid... Du har ingen mormor eller så som har tråkigt? :wink:
Användarens profilbild
Av Plinga
melon skrev:Jag vill bara tipsa om att sticka byxan i resårstickning så sitter de bra! :tumup: Vi har varsitt sånt par till barnen istället för understäl, de är super och vi haranvänt dem massor!!! Siris är stickade randiga i restgarn, det blir en rolig effekt.

Jag skulle gärna sticka åt dig om jag bara hade tid... Du har ingen mormor eller så som har tråkigt? :wink:
JOdå, mormor har jag, men hon kan bara sticka strumpor. Därför har vi miljoner strumpor, miljoner som ingen använder... :roll: Ingen jag känner kan tyvärr sticka nåt vidare.
Användarens profilbild
Av melon
Katja77 skrev:
melon skrev:Jag vill bara tipsa om att sticka byxan i resårstickning så sitter de bra! :tumup: Vi har varsitt sånt par till barnen istället för understäl, de är super och vi haranvänt dem massor!!! Siris är stickade randiga i restgarn, det blir en rolig effekt.

JOdå, mormor har jag, men hon kan bara sticka strumpor. Därför har vi miljoner strumpor, miljoner som ingen använder... :roll: Ingen jag känner kan tyvärr sticka nåt vidare.
Men, är inte du syster till ellla? Eller har jag kopplat helt fel? :oops:
Användarens profilbild
Av Plinga
melon skrev:
Katja77 skrev:

Nä, syster till imsel och mamman2!!
Användarens profilbild
Av Plinga
Dorotea skrev:
Katja77 skrev:http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 29&lang=se

Ungefär nåt sånt. fast detta är baby. Koftan behöver inte ha knappar, det som är enklast! Ska kika mer imorgon, nu ska jag sova. Jobb imorgon...
Hmm... vilken storlek ska hon ha? Jag skulle kunna dra fram stickmaskinen och sno ihop nåt, om du inte gillar det kan kanske Samuel ha det. Han har stl 104, men till sånahär plagg kan man nog gå upp minst en storlek.
Ellen har 110. Grejen är att det bör finnas rosa med i spelet... Typ ganska mycket rosa! :loving:
Användarens profilbild
Av melon
Katja77 skrev:
melon skrev:
Katja77 skrev:

Nä, syster till imsel och mamman2!!
Ja just det. Jag har tänkt fel hela tiden :whut:
Dorotea skrev:
Katja77 skrev:
Dorotea skrev:
Katja77 skrev:http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 29&lang=se

Ungefär nåt sånt. fast detta är baby. Koftan behöver inte ha knappar, det som är enklast! Ska kika mer imorgon, nu ska jag sova. Jobb imorgon...
Hmm... vilken storlek ska hon ha? Jag skulle kunna dra fram stickmaskinen och sno ihop nåt, om du inte gillar det kan kanske Samuel ha det. Han har stl 104, men till sånahär plagg kan man nog gå upp minst en storlek.
Ellen har 110. Grejen är att det bör finnas rosa med i spelet... Typ ganska mycket rosa! :loving:
Jag förstår. 8)

Jag börjar bli rätt sugen faktiskt :app:

samuel passar väl superbra i rosa?
annars får du väl sälja det om det inte passar? eller, förresten, varför skulle det inte passa? go for it dorotea! (bara jag får se...!! :wink:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?