Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Nu har jag ändrat era beställningar & knuffar lite i förhoppning att fler vill vara med :wink:

Är ni förresten intresserade av coolmaxliknande material? Jag ska köpa lite genom en kontakt & det finns lite över om någon vill ha.
Priset ligger på $9/yard d.v.s ca 65:- + frakt. Flera olika färger.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Fuskmockan & microfleecen är här! Jag har haft migrän hela dagen, nu har det övergått till en mildare form så jag ska försöka klippa lite ikväll, men räkna inte med att jag hinner skicka till alla innan helgen. Sambon är dock ledig i helgen & blöjbeställningarna är nästan avklarade så jag hinner mest troligt klippa så jag kan skicka på söndag. Ni som vill får gärna PMa er adress så kan jag göra paketen klara allt eftersom :)
Nu har vi ett problem! Microfleecen, som skulle funka alldeles utmärkt att ha som insida i blöjor/bindor kommer inte alls att funka i det syftet :? Den vita vet jag inte, den tror jag kan funka, ska tvätta min bit & se vad som händer, den släpper igenom vätska vid tryck så där finns det hopp. Men den urfina mönstrade med moln & stjärnor kommer inte att funka som blöjinsida. Den är jättego & fin & kan säkert bli en urmysig bebisfilt/åkpåse/overall, men som microfleece till blöjor beter den sig inte, släpper inte igenom en droppe vätska :hopmad:

Så, det är Ceinwyn & Småtroll som har köpt av microfleecen, ni får själva bestämma om ni vill ha den eller inte. Vill ni inte ha den får ni naturligtvis pengarna tillbaka :)
Jag kan ta den mönstrade microfleecen ändå, det är ju lite synd, men jag får sy nånting annat av den. Fast som sagt, du behöver inte skicka fuskmockan och microfleecen nu, utan det räcker när Coolmax-tyget kommer.

Jag kan ju sy en blöja med den mönstrade fleecen ytterst, jag menar, om den nu inte släpper igenom en droppe vätska :lol:
Så här såg pulstatusen ut igår, men det har ändrats lite för en del har lagt till mer till sina beställningar.

ivy behövs 34 yrd
celery behövs 33
kelly green behövs 28
olive behövs 26
butter behövs 28
citron behövs 27
play pink behövs 22
rose behövs 15
lt brown behövs 15
raspberry behövs 2
sage behövs 37
seaspray behövs 9
lt lavendar behövs 5
candy pink behövs 22
red behövs 11
blaze orange behövs 33
violet FULL
saturn blue behövs 8
grape FULL
lt blue behövs 23
forest green behövs 30
burgandy behövs 20
sky blue behövs 10
aqua behövs 28
ocean behövs 22
navy behövs 29
mustard behövs 34
black behövs 24
brown (chocolate) behövs 5
melon behövs 37
spring green behövs 2
neon green behövs 42
neon pink behövs 36
neon orange behövs 40
med blue behövs 25

20 rullar à 50 yard behövs för att beställningen ska bli av.
Nu behövs inte mycket för att detta ska bli av..följande färger behöver lite hjälp att fylla rullen så kan ni hjälpa till är det toppen :)
Kelly Green
Citron
Play pink
Rose
Light brown
Seaspray
Red
Saturn blue
Light blue
Burgandy
Sky blue
Ocean
Medium blue
Black
Jag kan ta en yard vardera av Citron och Saturn Blue förutom det jag redan beställt.

Jag har en fråga förresten, jag har ju redan beställt Ivory, Black, Chocolate Brown och Burgundy, men jag ser att Ivory inte finns i listan, vet inte varför jag trodde det :rodna: ...har du besällt Ivy till mig istället?
När är deadline, alltså när får vi veta om det blir av eller ej?
Ceinwyn: Det tänkte jag nog inte ens på..bara antog att du menade Ivy så den har jag beställt. Mn du kan ändra dig om du vill :)

Ketronya: Egentligen ville cooptjejen redan ha stängt databasen, men eftersom hon fått förfrågan om att hålla den öppen några dagar extra så har hon gjort det. Jag tror inte att hon har spikat ett fast datum då hon stänger, men betalningarna måste vara hos företaget hon beställer från innan den 15e för att slippa prishöjningen. Max 2-4 dagar till tror jag hon håller den öppen.
jag vill ha en neutral ljus färg, är det det Ivy är? Jag trodde det var grönt, men när jag söker på Ivy PUL så får jag upp en slags ljus off-white färg, vilket är precis vad jag vill ha.
Ja, precis Ivy är en off-white neutral färg. Ibland finns både Ivy & Ivory så jag tror att det finns en nyansskillnad, Ivory ska vara mer vit- det finns white oxå, ibland är det Ivory de menar & ibland är det optic white :hellu: Men den vita är dyrare så går det bra med Ivy så blir det billigare för dig :D
Nu har jag inte varit inne här på ett tag. Jag kan tänka mig att beställa 2-3 yds till om det behövs. Shuna, du får fria händer att välja färger beroende på var det behövs mest :-)
Toppen äpple! Jag la till lite olika färger så det finns lite du kan välja mellan sedan :) Egentligen behöver jag inte mer pul, men det är folk som vill köpa lite då & då så det skadar inte att ha lite till försäljning :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?