Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dsjohanna
Efter att ha haft min första sjal en långsjal trikå ett tag nu är det dags att börja fundera på en vävd sjal. Är sugen på en Hoppediz Nairobi eller kanske en Stork Albert tycker de är SÅ fina. Hur lång behöver jag? Vill kunna knyta på ryggen på min man som är 183cm. Några andra råd innan jag bestämmer mig för en sjal?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Vill du bara kunna bära på ryggen eller på magen med?? Ett sånt litet barn skulle jag gärna ha på magen, och då år det lite mer längd än på ryggen... Så om maken ska kunna bära på magen behövs nog 5,2 m
:wink:

Både stork ochhoppe är bra sjalar, så det är bara att bestämma sig och slå till :wink:
Senast redigerad av kajsa kavat den tis aug 14, 2007 18:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
Tror också att den längsta längden kommer behövas med tanke på mannens längd. Vilken sjal man väljer brukar bli bäst om man lyssnar på smaken. Fin sjal=ofta använd. JAg har nog burit i de flesta sorter och har nog ingen given favorit utan det växlar med vilken färg jag just då är sugen på.
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Jag hade fått för mig att det var ryggknytet som gjorde att man behövde längre sjal. :hellu:
Absolut vill jag att han ska kunna ha honom på magen nu först. Blir bara svårt att välja vilken jag ska ta nu bara.... både märke och färg.... :hmm:
Av Aelia
Köp båda :roll: :twisted:
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Aelia skrev:Köp båda :roll: :twisted:
Åh tänkt om man haft råd till det, jag har egentligen inte råd med en, men jag ska få den i födelsedagspresent!

Fast nu har jag bestämnt mig för vad det blir i allfall :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?