Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Gäst
Ja den har jeg også bestemt mig for at købe.
Mon ikke du sparer en del ved at bestille den direkte ved Didymos ???? Syntes 2200 Kr. er mange penge, men det kan være det bare ser ud af meget fordi den svenske krone er lidt anderledes end den danske.

Jeg har regnet ud at jeg skal betale 1431 kr. incl fragt. Der er jo langt op til de svenske priser.
Har lige omregnet det til 1835 svenske kroner incl. frakt. Jeg skal betale mindre i fragt da jeg kun skal have min sendt til tyskland.

Det er da 400 kr. sparet og så er der jo snart til en poncho eller en ny sjal :)
Användarens profilbild
Av Sara P. H.
Snygg!!
Nå´t att drömma om....
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag har beställt denna istället! (borde dyka upp snart):
Bild

från www.mamajacket.com
Användarens profilbild
Av Danca
Ja den syntes jeg også er meget flottere end min, men den duer ikke til Danmark. Her er det vådt det meste af året og jeg kommer til at vaske mine jakke ufatteligt mange gange.... ellers havde jeg også bestilt den der istedet.

Tænk at kunne have råd til to, en til fin og en til legeplads og skovture.........ahhhhhhhh.Måske jeg skulle spille lotto :D
Användarens profilbild
Av Aurian
Danca skrev:Ja den syntes jeg også er meget flottere end min, men den duer ikke til Danmark. Her er det vådt det meste af året og jeg kommer til at vaske mine jakke ufatteligt mange gange.... ellers havde jeg også bestilt den der istedet.

Tænk at kunne have råd til to, en til fin og en til legeplads og skovture.........ahhhhhhhh.Måske jeg skulle spille lotto :D
Jag skulle helst också vilja ha båda... Men jag räknar med en inte alltför våt höst/vinter/vår :lol: Den här var helt enkelt mer "jag", så därför fick det bli denna. Egentligen skulle jag nog inte haft råd med någon av dem, men min mor har ett hjärta av rent guld :wink:
Men kanske att man skulle spela på lotto, så kanske man kunde köpa den andra själv :twisted: och mamaponchon, och en easy Eld, och en Stork Vicky och en Didy Lisa och en Oopa-ringsjal och en Mei-tai och... :twisted: :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av Scilla
Jag väntar på min jacka från Didymos :D Fast naturligtvis var det slut på min färg och storlek :x så jag får vänta ett par veckor... Hoppas bara storleken passar så att jag sen inte behöver skicka tillbaka den som Danca, de verkar ju onekligen stora i storlekarna. Fast sambon ska kunna använda den också, så jag får väl stå ut om den är lite stor för mig.

Med tanke på att det regnar iskallt ute så läängtar jag verkligen!
Användarens profilbild
Av Mia
Seer framemot att veta vad ni tycker om didyjackorna då jag lämnat tillbaka min mamajacket..!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Ni som beställt Didy-jackan: Vilken storlek har ni beställt och hur stora är ni?

Scilla, din kanske man skulle kunna få känna på och prova när den dyker upp?
Av Petra
Vad är priset på Didy jackan och tänker någon butik i Sverige ta in den?
Användarens profilbild
Av Danca
ahh tak :D . Ja de problemer havde jeg ikke med Dyade jakken i den korte tid den var hos mig, men nu skulle den joogså gerne snart være her igen og så må jeg vel se..... Er nu ret sikker på at jeg bliver glad for den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?