Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Elin G skrev:Rolig idé, men just i det där genomförandet föll det inte riktigt mig i smaken.Nä, det var inte så...subtilt kanske
Sia skrev:Dålig andrahandsmarknad kanske?
nä en riktig sjalbarnare gör väl tvärtom och döper sitt barn till Ulli, Albert, Leo, Lisa, Lava, Julia, Eva, Lars eller Wellen?
nä en riktig sjalbarnare gör väl tvärtom och döper sitt barn till Ulli, Albert, Leo, Lisa, Lava, Julia, Eva, Lars eller Wellen?
Katharina skrev:Sia skrev:Dålig andrahandsmarknad kanske?
Givetvis gör vi detmin Leo
![]()
![]()
thanisa skrev:Idéen är inte helt fel faktiskt. Tänk att få en vävd sjal med barnets namn invävt ngefär så som didymos är invänt på wellensjalarna. Att man liksom skulle kunna beställa att få namnet och kanske födelsedatum invävt i kanten. SKulle kunna vara en härlig doppresent. Man kanske skulle kunna få texten större än så men ändå att det var lite diskret ändå.Det vore en helt annan sak! men som på bilden, där barnets namn liksom skriks ut, det gillar jag inte. Jag gillar iofs inte såna där skyltar man kan hänga på barnvagnen heller...
thanisa skrev:Idéen är inte helt fel faktiskt. Tänk att få en vävd sjal med barnets namn invävt ngefär så som didymos är invänt på wellensjalarna. Att man liksom skulle kunna beställa att få namnet och kanske födelsedatum invävt i kanten. SKulle kunna vara en härlig doppresent. Man kanske skulle kunna få texten större än så men ändå att det var lite diskret ändå.Det hade varit fint!
Dorislina skrev:Ellaroo Nadia är ju ett riktigt namn, annars finns Hoppediz NairobiDär har vi en idé till nästa barn ju. Fast finns det några sjalar som har namn som börjar på N
(ja jag är så enkelspårig så jag vill att alla barnen namn ska börja på samma bokstav.
)
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?