Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Elin G skrev:Rolig idé, men just i det där genomförandet föll det inte riktigt mig i smaken.
Nä, det var inte så...subtilt kanske :|
Av Sia
Dålig andrahandsmarknad kanske?
nä en riktig sjalbarnare gör väl tvärtom och döper sitt barn till Ulli, Albert, Leo, Lisa, Lava, Julia, Eva, Lars eller Wellen? :wink:
Användarens profilbild
Av hörnsten
Sia skrev:Dålig andrahandsmarknad kanske?
nä en riktig sjalbarnare gör väl tvärtom och döper sitt barn till Ulli, Albert, Leo, Lisa, Lava, Julia, Eva, Lars eller Wellen? :wink:
:lol: :app:
Av Katharina

Givetvis gör vi det :loving: min Leo :heart: :heart: :heart:
Av Hell Cat
:app:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Katharina skrev:

Givetvis gör vi det :loving: min Leo :heart: :heart: :heart:
:iagree: :loving:
Användarens profilbild
Av noranora
Fast å andra sidan är vi ju många som vill spara barnets första sjal till barnet självt och då kan det väl vara kul att spara just sjalen som har namn, om man vill ha en namnsjal alltså.
Användarens profilbild
Av katha
Min första köpessjal var en stork inka och dotter heter inca i mellannamn... :rodna: men sen tyckte gubben att det fick vara nog för jag ville ju att hon skulle heta elisa också men det blev nästan det så nästa mellannamn på henne blev elise.... :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Idéen är inte helt fel faktiskt. Tänk att få en vävd sjal med barnets namn invävt ngefär så som didymos är invänt på wellensjalarna. Att man liksom skulle kunna beställa att få namnet och kanske födelsedatum invävt i kanten. SKulle kunna vara en härlig doppresent. Man kanske skulle kunna få texten större än så men ändå att det var lite diskret ändå.
Av Hell Cat
thanisa skrev:Idéen är inte helt fel faktiskt. Tänk att få en vävd sjal med barnets namn invävt ngefär så som didymos är invänt på wellensjalarna. Att man liksom skulle kunna beställa att få namnet och kanske födelsedatum invävt i kanten. SKulle kunna vara en härlig doppresent. Man kanske skulle kunna få texten större än så men ändå att det var lite diskret ändå.
Det vore en helt annan sak! men som på bilden, där barnets namn liksom skriks ut, det gillar jag inte. Jag gillar iofs inte såna där skyltar man kan hänga på barnvagnen heller...
Användarens profilbild
Av Maddemoa
thanisa skrev:Idéen är inte helt fel faktiskt. Tänk att få en vävd sjal med barnets namn invävt ngefär så som didymos är invänt på wellensjalarna. Att man liksom skulle kunna beställa att få namnet och kanske födelsedatum invävt i kanten. SKulle kunna vara en härlig doppresent. Man kanske skulle kunna få texten större än så men ändå att det var lite diskret ändå.
Det hade varit fint!
Av Jinxan
Dorislina skrev: :app: Där har vi en idé till nästa barn ju. Fast finns det några sjalar som har namn som börjar på N :hmm: (ja jag är så enkelspårig så jag vill att alla barnen namn ska börja på samma bokstav. 8) )
Ellaroo Nadia är ju ett riktigt namn, annars finns Hoppediz Nairobi

Det finns säkert fler, men jag kommer inte på dom nu :fnissa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?