Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
noranora skrev:Förresten, är det tuschtextilpennor?Ja, det är textiltuchpenor från Panduro. Var bara beredda på att spetsarna ser ju inte ut som innan efter en så liten haft dem
ele skrev:Aha, tack!noranora skrev:Förresten, är det tuschtextilpennor?Ja, det är textiltuchpenor från Panduro. Var bara beredda på att spetsarna ser ju inte ut som innan efter en så liten haft dem
Hon ritade ett örngott till sig själv och när hon skulle sova på det sa hon "Nanna måla" Kanske dags att måla snart igen
Ärtpåsar låter ju kul! Är det vanliga gula ärtor, sådana man gör ärtsoppa av?
noranora skrev:Här hittade jag chokladmjölksrecepten iaf:Har just testat, rättare sagt testar just nu, receptet med pepparmint sticks (dvs jag använde polkagrisar) dock utan mini chocolate chips och det är gott
http://www.sunset.com/food-wine/holiday ... age14.html
Anjapanja skrev:Min svägerska gjorde ett 2-vånings kakfat av två udda tallrikar, en stor och en lite mindre samt en gängstav. Borrade hål i tallrikarna och fäste i staven med bricka och mutter. Med möbeltassar i botten och en skåpknopp i toppen på staven blev den jättefin och enklare än man tror!Vilken superidé, det måste jag testa, måste bara få tag på en borr, undras om det måste vara någon speciell sort?
Ketronya skrev:Borde väl funka med en likadan som man borrar i kakel med (inte för att jag har en aning om hurdana det är, men de borde åtminstone gå att få tag på lite varstans)Anjapanja skrev:Min svägerska gjorde ett 2-vånings kakfat av två udda tallrikar, en stor och en lite mindre samt en gängstav. Borrade hål i tallrikarna och fäste i staven med bricka och mutter. Med möbeltassar i botten och en skåpknopp i toppen på staven blev den jättefin och enklare än man tror!Vilken superidé, det måste jag testa, måste bara få tag på en borr, undras om det måste vara någon speciell sort?
kamalot skrev:Jo, hon köpte en speciell borr på Beijer, men det finns nog på vilken verktygs/järnhandel som helst. Man måste tejpa med eltejp där man borrar så det inte spricker.Ketronya skrev:Borde väl funka med en likadan som man borrar i kakel med (inte för att jag har en aning om hurdana det är, men de borde åtminstone gå att få tag på lite varstans)Anjapanja skrev:Min svägerska gjorde ett 2-vånings kakfat av två udda tallrikar, en stor och en lite mindre samt en gängstav. Borrade hål i tallrikarna och fäste i staven med bricka och mutter. Med möbeltassar i botten och en skåpknopp i toppen på staven blev den jättefin och enklare än man tror!Vilken superidé, det måste jag testa, måste bara få tag på en borr, undras om det måste vara någon speciell sort?
Marit skrev:Har du vete till salu?vanja77 skrev:vetekuddar? vad fyller man dom med? inte vanligt vete väl?Jo visst är det vanligt vete ... vill du köpa lite?
Är det något speciellt tyg man skall ha till?
Kan man lägga i kammomill eller annat lukta gott i? eller bränns det sönder om man värmer i mikron?
kamalot skrev:Jag är fortfarande inne på göra-eget-te-idén. Vad tror ni om eget julte med lite torkat apelsinskal, kanelstång och kryddnejlika? Eller äppelkakete med torkade äppelbitar, kanelstång och vanilj?Det låter spännande!
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?