Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Gör en lista:
Ceinwyn: 1 yard marigold, 1 yard maroon
DsJohanna: 1 yard periwinkle
Jenny: 1 yard kermit green, 1 yard mulberry, 1 yard periwinkle
Binaem: 1 yard mulberry, 1 yard aqua
noranora: 2 yards periwinkle
Titinea: 1 yard mulberry, 1 yard Kermit green, 1 yard off-black
Senast redigerad av Shuna76 den ons okt 07, 2009 23:16, redigerad totalt 3 gång.
Båda delarna ja..men tyget är lätt & tunt så frakten var överraskande billig när jag köpte sist! Om du vill kan jag räkna lite på vad frakten skulle gå på från amerikat, på ett ungefär :)
Shuna76 skrev:Båda delarna ja..men tyget är lätt & tunt så frakten var överraskande billig när jag köpte sist! Om du vill kan jag räkna lite på vad frakten skulle gå på från amerikat, på ett ungefär :)
Kan du räkna på 2 yard, på ett väldigt ungefär?
Väldigt grovt räknat, baserat på vad jag betalade i frakt sist så lägg på max 30:-/yard så ska det täcka frakten, beroende på hur många som vill ha/hur mkt vi beställer så kan det bli billigare :)
Shuna, jag har fått mina tyger, det är jättefina. Men jag blir sur på mig själv för att jag inte ber dig specificera innehållet INNAN jag beställer av dig. :roll: Skulle du kunna leta fram något? Pleeeeease :-)

Tyget påminner om några underkläder i polyamid som jag har, så det är förmodligen det. Men underkläderna innehåller även 5 % elastan, gör detta tyg det också?

Jag undrar mest för att jag är nyfiken, vill lära mig mer om material och OM jag säljer en blöja i tyget så vill jag kunna redovisa vad som finns i den.

Tack tack tack!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?