Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anjapanja
J-la sk-t!!! :evil: :hopmad: :hopmad: :duh: :gaah:

När tiden och inspirationen äntligen innfinner sig och jag ska sy en Mei Tai av tyg jag köpte för över ETT år sedan, då är tyg-h-vetet borta!!!

Skjut mig! Jag blir gaaaalen!!!
Användarens profilbild
Av Keke
:klappar:

(förlåt men jag fnissade lite när jag såg din rubrik och sedan läste under vilket ämne du satt den :lol: )
Användarens profilbild
Av Anjapanja
Keke skrev::klappar:

(förlåt men jag fnissade lite när jag såg din rubrik och sedan läste under vilket ämne du satt den :lol: )
Moahaha.... Oj då, det tänkte jag inte på hur det kunde tolkas...
Av surftrollet
Keke skrev::klappar:

:Hahaa:

:klappar:
Användarens profilbild
Av Anjapanja
Din mamma skrev:Aaaaaaandas! :blommor: Var hade du tyget sist? :wink:
I min översvämmande tygkista som jag städade och sanerade innan vi hyrde ut lägenheten över sommaren oc bar bort tyg till källarens två förråd, uteförrådet eller tog med till stugan där jag trodde jag skulle hinna sy... Finns alltså några ställen att leta på plus att det kanske är i stuga 40 mil bort!
Och nu sitter jag här och skriver istället för att leta i den mörka kolkällaren...

Blä-hä, nu dricker jag kaffe istället! :evil:
Användarens profilbild
Av Din mamma
Anjapanja skrev:
Din mamma skrev:Aaaaaaandas! :blommor: Var hade du tyget sist? :wink:
I min översvämmande tygkista som jag städade och sanerade innan vi hyrde ut lägenheten över sommaren oc bar bort tyg till källarens två förråd, uteförrådet eller tog med till stugan där jag trodde jag skulle hinna sy... Finns alltså några ställen att leta på plus att det kanske är i stuga 40 mil bort!
Och nu sitter jag här och skriver istället för att leta i den mörka kolkällaren...

Blä-hä, nu dricker jag kaffe istället! :evil:
Nåh, stackare. Drick kaffe, det har du verkligen förtjänat :heart:
Användarens profilbild
Av Anjapanja
Jag kan inte ens skrika och svära högt eller kasta nåt i väggen för bäbisen ligger och sover... :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Anjapanja
En kopp kaffe, ett gammalt Ballerinakex, lite förlossningskliniken på 4:an, några tårar och nu tror jag jag är redo att sy nåt annat istället. Förvaring till toaletten får det bli! :?
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Anjapanja skrev:En kopp kaffe, ett gammalt Ballerinakex, lite förlossningskliniken på 4:an, några tårar och nu tror jag jag är redo att sy nåt annat istället. Förvaring till toaletten får det bli! :?
jajamänn!! Så sak det låta! :tumup: Du har ju massa förvaring att sy till toan! :lol:
snart ska jag sukta dig med overlocksömmar! :Hahaa: (när jag inte är för död av trötthet för att våga mig på att provsy med den...)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?