Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aylin
Hej!

Leia snart fem månader bärs oftast på magen men ibland även på ryggen...
Undrar om det finns nån sele som gör det enklare att få upp henne på ryggen själv...
där man alltså kan sätta fast barnet i selen först, om ni förstår hur jag menar...
Av IEDN
Be-Linda skrev:Finns det fler selar som fungerar så, eller MT? :hmm:
nja det beror ju på. Jag köpte en weego -07 som komplement till ergo då jag fick min son. Väldigt smidig att ha de första tiden innan bebisen blir för tung eftersom det finns inget bra avbärarbälte. Bebisen sitter som i en "påse" så det är bara att svinga upp som en ryggsäck.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
IEDN skrev:
nja det beror ju på. Jag köpte en weego -07 som komplement till ergo då jag fick min son. Väldigt smidig att ha de första tiden innan bebisen blir för tung eftersom det finns inget bra avbärarbälte. Bebisen sitter som i en "påse" så det är bara att svinga upp som en ryggsäck.
Du råkar inte ha en bild? 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
IEDN skrev:
Visst funkar väl skogsnässelen liknande va?
Av IEDN
Be-Linda skrev:
IEDN skrev:
Du råkar inte ha en bild? 8)
http://www.smaknyten.se/butik/weego-bae ... -p-81.html
ingen egen, ,men bifogar en länk :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?