Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är ni intresserade av coolmaxliknande material? Jag ska köpa lite genom en kontakt & det finns lite över om någon vill ha.
Priset ligger på $9/yard d.v.s ca 65:- + frakt. Flera olika färger:

Off black- mörkmörkbrun
Royal blue
Kermit green
Marigold
Maroon
Burnt amber
Aqua
Mulberry
Periwinkle
Hur bred är den? Kan du skicka med den med fuskmockan jag beställt tror du? (När kommer den förresten, vet du det?)

Det är ju väldigt spännande att testa olika material i blöjor :lol:

Jag vill nog gärna ha en yard i maroon och en yard i marigold.
Fuskmockan är i Malmö nu så imorgon borde jag hunna hämta ut den. Men jag kan spara ditt tyg & skicka det tillsammans. Den här beställningen kommer att gå iväg rätt snart så det bör inte ta mer än ett par veckor innan det är här...fast jag reserverar mig lite för fuskmockan har snurrat på Atlanten länge nu :hmm:
Jaså, jag svarade aldrig på frågan om bredden :hellu: :oops: Bredden ligger på 150-180cm & tyget är tunnt, helt slätt till skillnad från tyget gjort av coolmaxgarnet som har en yta med lite struktur, & rätt stretchigt, men väldigt lätt att sy i. Det finns inga bilder på tyget, men om man googlar på t.ex maroon color så kommer det upp bilder.

Småtroll: Jag tycker inte det är jämförbart med varken microfleece eller fuskmocka, detta är tunnttunnt, noppar inte & släpper igenom väta bra...En blöja i pul & coolmax är bara några mm tjock. Egentligen är det ett tyg bl.a elitcyklister har i sina kläder, bra för att det släpper igenom svett, men inte släpper in fukt utifrån.
Ja, du kan skicka beställningarna tillsammans. Jag har ändå ingen symaskin just nu, så jag kan inte sy något. Jag vill vänta till efter syfestivalen i Kista nästa vecka innan jag bestämmer mig vilken ny symaskin jag ska köpa. 1,50-1,80 m bredd, det räcker till många blöjor det :lol:
Jag skulle behöva en yard av något som passar till blaze orange och 1 yard som passar till den mörkturkosa PUL:en jag köpte (kommer inte ihåg vad den hette) Har du några förslag? Det får gärna bryta av mot färgen på yttertyget, men passa hyfsat :D
Nu har jag googlat lite åt er så kke det blir lite lättare :) Det finns fler färger, men dessa vet jag om nu. Om ni är intresserade av andra färger får ni ge mig en hint om vilka t.ex i den blå skalan, så kan jag be min kontakt kolla vad som finns
Royal Blue:
Bild
Off black:
Bild
Kermit green:
BildBild Någon av dessa.
Marigold:
Bild
Maroon:
Bild
Burnt amber= bärnstensfärg.
Bild
Aqua:
Bild
Mulberry:
Bild
Periwinkle:
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?