Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
lwinroth skrev:Kunde inte sagt det bättre själv. Har du bara råd så gör det!
Det är ju det som är problemet... Jag har INTE råd! :roll: :? :roll: Men jag får lösa det på något sätt, för jag är riktigt förälskad i Martin.
Användarens profilbild
Av Alven
Äh, nu har jag fått reda på frakten. Det skulle totalt skilja typ 30 soänn mot att köpa på activebabycare... :cry:
Användarens profilbild
Av Eld77
Äsch då, vad dumt! Är det från Tyskland? Vad skulle frakten gå på?
Användarens profilbild
Av Alven
Ja från Tyskland. 17 Euro skulle det gå på inkl försäkring skrev han... :(
Av Sassa
Eld77 skrev:Precis! Vilka, om inte vi, vet hur det känns att vara kär i en sjal?
(Ska jag tillägga att jag precis har lagt bud på en ny Lisa som jag antagligen inte kommer att få...? :) )
Jaså, är det du som har överträffat mitt bud på e-bay!? :!:
Du kommer nog att få den, för jag har gett upp. Jag ska ju egentligen inte ha någon långsjal, utan en Ergo istället! Men Lisa är ju sååå himla snygg :lol: .

Jag håller med övriga talare: Köp din drömsjal, du kommer att ångra dig annars.
Användarens profilbild
Av Anso
Eld77 skrev:Äsch då, vad dumt! Är det från Tyskland? Vad skulle frakten gå på?
Kolla allt-i-tyg också - liiiite billigare än Activebabycare har jag för mig.
Användarens profilbild
Av Alven
Ja nu är det iaf försent, någon har klickat "köp nu"... Så slipper jag grubbla på det mer.
Användarens profilbild
Av Eld77
Sassa skrev: Jaså, är det du som har överträffat mitt bud på e-bay!? :!:
Du kommer nog att få den, för jag har gett upp. Jag ska ju egentligen inte ha någon långsjal, utan en Ergo istället! Men Lisa är ju sååå himla snygg :lol: .
Busted... :oops:
Ja, Lisa är jättejättefin... Jag hoppas att det går vägen den här gången, men det är inte säkert. Strl 6-Lisan som gick i förrgår var uppe i nästan € 60 innan det var över, och det är definitivt mer än jag känner för att ge...

Apropå det så ligger det en ny Martin ute nu, fast utan Köp-nu-pris.
Av Petra
Klart du ska ha en Martin. Jag har äntligen en Inka efter ett års suktande. Men sålde en långsjal och en ringsjal.

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?